M'n nieuwe Vespa GTS 250!.

Nee, we houden 't nog een beetje spannend... :j
Eerlijk gezegd vind ik de detail-shots het mooist, dat blijkt.

Uiteraard heb ik ook foto's van de scooter in z'n geheel, maar ik ben een beetje huiverig vanwege de zichtbare kentekenplaat. Die plaat ervan af Photoshoppen vind ik niks, dus ik zoek nog naar een estetische oplossing (iemand suggesties, of eh, maak ik me onnodig bezorgd over dat kenteken?).

Bovendien, de foto's zijn in een weinig artistieke omgeving genomen; m'n achtertuin.
Ik ga dus gauw op zoek naar een mooiere achtergrond. Ik moet zeggen dat dat plassen-gebied tussen De Kwakel en Boskoop wel erg inspirerend was... Dus eh, d'r komt een totaalplaatje, maar nu nog even niet :N

marinde, reuze bedankt voor jouw uitgebreide reactie!! :}

Ik zal dat boekje nog n's doornemen en wat citaten eruit vissen; komisch ;(

CIAO!

Pombal


full
 
Wat dacht je van een foto van schuin van voren ??? Of heb jij net als een auto ook een nummerplaat VOOR op je bumper :-))

Ik houd er ook niet van mijn kenteken rond te strooien hoor maar ik haal hem er dus wel gewoon af als ik een foto van de achterkant plaats.

Maar euh pombal.... ik heb nog geen reactie gehad over een eventueel lidmaatschap voor een vespa club met meer van die enthousiastelingen als wij haha

Heb je het gereedschap al gevonden in je handschoenen kastje ? en de hoes om je zadel mooi droog te houden ?
 
Hoi iedereen,
Eindelijk een degelijk forum gevonden voor de Vespa GTS 250 rijders.
Ik heb er woensdag ll eentje aangeschaft. Hier in Belgie moet ik nog wachten op de nummerplaat maar die zal er wel in de loop van volgende week aankomen, en dan ................
ik ben natuurlijk maar een domme Belg maar heb hier toch al iets bijgeleerd

Hier een plaatje van mijn Black Beauty
 
mooi, mooi, mooi allemaal deze scooters, dit wordt denk ik ook mijn volgende, maar wat is de topsnelheid van de gts?
 
Heeft er iemand ervaring met die Ram houders voor Tomtom. Heb ergens gelezen dat die goed zouden zijn ??
Heb ergens een foto gezien van een vesparijder die dat ding op zijn linker spiegel gad geplaatst.
Er zouden geen trillingen zijn, doch een beetje last van de inval van het zonlicht. Ik bezit zelf een tt one europe. Bij een tt one rider zou men geen last hebben van de inval van het zonlicht.
Ik zou bijvoorbeeld ook enkel kunnen rijden als de zon niet scheen hé :?

 
Deze foto ? Ik wil graag een Garmin zumo en dan ook op de spiegel. Ik heb echter geen FLAUW idee of het trillen zal of niet. Zal tuurlijk wel een beetje maar hopenlijk niet teveel. Hoe dan ook.... dan ben ik echt niet meer te stoppen hihihi

full
 
Okay, daar gaat 'ie dan...

De beloofde foto's van mijn blauwe GTS, vers van de pers!

Pombal





full
 
en tenslotte nog een "artistieke"!...

Ik heb er nog VEEL meer, maar da's voor een ander keertje.

marinde: bestaat er al een club of zou je die willen oprichten?

Pombal.
full
 
Prachtig machien, die topcase in vespa kleur is niet goedkoop hé.
Verdikke, ik zit nog altijd te wachten op mijn nummerplaat :( :? |(
 
Ben deze namiddag eens gaan rondneuzen bij GPS motoren in Beringen ( Belgie) voor een degelijk slot om op de schijf van de rem te plaatsen, goedkoop 19.90 euro, duurder 83 euro tot 120 euro,
Zal zo'n abus worden, want iets van 19 euro betrouw ik niet hoor. :]

:W
 
Ach Pombal...... het is verdorie net of je een kind hebt gekregen he.... dan maak je ook zo ongelooflijk veel foto's van je "trots" Mijn fotoboek puilt ook uit met allerlij foto's van "top tot teen" foto's tot "detail"

Of er vespa clubs bestaan.... ach joh vespa leeft enorm in nederland hoor. Elke provincie heeft zijn club en ze komen ook geregeld samen.
Waar kom jij ook alweer vandaan ? Noord Holland toch ergens??

Maar goed... om niet achter te blijven hier nogmaals een klein foto'tje van MIJN "trots"

En ook nog 1 van een happening in veenendaal
full
 
Heeeey Pombal en Moose22 Willen jullie nog wel even AUB stemmen voor de pol dat jullie afgelopen jaar een mooie Vespa GTS hebben gekocht !!
Anders lijken het er niet zoveel als dat het in werkelijkheid ZIJN !!

Dank je dank je dank je :}
 
Stemmen ??? :?
Hoe, wat, waar ??????
Leg het eens uit Marinde a.u.b


Heeeeel simpel... een topic hier bij motor scooters.

"MFers..hier je motor scooter gekocht in 2007". Als je daar kijkt zie je wel wat je moet doen. Gewoon zeggen dat jullie een mooie Vespa GTS hebben gekocht zodat ze die mee kunnen tellen :-)) Nu staat alleen MIJN stem er nog maar snik snik.
 
...en ook ik heb inmiddels mijn aankoop gemeld!

Ja hoor, VESPA GTS haalt de rest in, letterlijk en figuurlijk!!!

Trouwens, sinds de wasbeurt van gisteren zit er condens achter het dashboard-ruitje!
Uiterst vervelend, aangezien ik het onderste deel van de digitale display amper meer kan aflezen.
Iemand een soortgelijke ervaring en wat is de remedie??

De foto is van HEEL dichtbij genomen (1 a 2 centimeter...). Wie herkent 't?

Pombal
full
 
Trouwens, sinds de wasbeurt van gisteren zit er condens achter het dashboard-ruitje!
Uiterst vervelend, aangezien ik het onderste deel van de digitale display amper meer kan aflezen.
Iemand een soortgelijke ervaring en wat is de remedie??
[afbeelding]

Vervelend, condens achter het ruitje. Probeer eens met een föhn het ruitje te verwarmen, de condensdruppels verdampen dan weer. Niet overdrijven met de temperatuur natuurlijk, een graadje of 40 is meer dan genoeg. Succes! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan