Mijn FJ1200 (1991, 120.000 km) gaat eruit

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.804
513
Na ruim twee jaar dikke pret gaat mijn FJ1200 eruit.

-bouwjaar 1991
-km stand net geen 120.000, moet nog wel een tonnetje meekunnen
-banden en ketting ca 70%
-voorwiellagers afgelopen zomer vervangen
-remmerij is nog OK
-aluminium achterbrug
-complete lagering van het linksysteem vervangen bij vervangen achterbrug
-RVS remleidingen voor
-RVS dempers (Jama)
-Er komt nog een vrijwel nieuwe bochtenset onder (1 jaar oud, zonder collector dus die kan ook niet meer doorroesten)
-Technoflex vering voor (2 jaar oud) en achter (vorig jaar eronder gezet) dus stuurt strak en veert goed
-Krauser K2 kofferset (grote koelkasten 42 liter, erg handig)
-Kuipruit vervangen door lager exemplaar
-Afgelopen winter beurt gehad
-Technisch OK, optisch iets minder (paar krassen van tanktas op bovenzijde tank, nauwelijks zichtbare barst in linker luchthapper en nog een paar kleine puntjes - je kunt zien dat ie goed gebruikt is maar het is zeker geen viezerik)

Vanwege alle technische verbeteringen durf ik er wel 2000 1800 euro voor te vragen.

M-0418FJ1200-01.JPG


M-0418FJ1200-02.JPG


M-0772YamahaFJ1200-12.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ha Ralfie,

Mooie fiets. Ik heb mijn FJ1200 hier ook te koop staan maar ze zijn geloof ik
niet zo populair hier (jammer genoeg)

Greetz Jack
 
volgens mij is het een koopje, met die fiets kan je nog minimaal 2 keer de wereld rond.
en hij ziet er uit alsof hij zo uit de showroom komt.
 
Dan heb je die van mij nog niet gezien hahahaha En inderdaad de km stand is van de FJ's niet zo belangrijk er zijn er die hebben er een dikke 2 ton op staan en rijden nog steeds onverwoestbaar. En dit is gelijk weer een schopje voor deze mooie fiets.

Greetz Jack
 
Laatst bewerkt:
Voor de blokken minder van belang, maar voor de vering/deming, schijven en lagers e.d. wel degelijk.
Maar die zijn al vervangen :)

Schijven en blokken nog niet, kunnen nog wel even mee.
 
Laatst bewerkt:
Nog iemand een goeie vakantiemotor nodig? 8-) Koffers zitten er al op, bagagerol achterop en dan kan alles mee (behalve de tuinstoelen).
 
Wa's da nou, past de kleine niet meer in de tanktas??

Hij rijdt trouwens inderdaad prima, aanrader ! We moeten nog ff een keer afspreken dat ik hem nog een keer met die Technoflex schokdemper kan rijden. PB of mail me ajb ff.

Greetz, Dutch
 
Omdat vier motoren op de stoep toch wat teveel is, nu in de aanbieding voor 1800 euro. Met werkplaatshandboek en afdekhoes! 8-)
 
Die afdekhoes doet het em ;) Mooie bike. Mijn H-D lasmoat heeft er een met zijspan.

Succes met de verkoop Ralfie.
 
Laatst bewerkt:
Spuitbus kettingspray krijg je er ook bij!

Zonder die Technoflex achterschokbreker (zet ik de originele er weer op voor je) ben je voor 1500 euro de man/vrouw 8-).
 
Laatst bewerkt:
Afdekhoes past ook prima op de GS, dus die trek ik bij deze weer terug uit deze superdeal *O* *O*
 
Nog iets: de uitlaatbochten heb ik deze week binnengekregen, betreft dus een RVS JAMA-bochtenset. Dus nooit meer gedoe met doorgerotte uitlaten!
 
Uitlaten zijn opgepoetst, rest van de motor ook. Nu wel iemand interesse?

8-)
 
Schopje! Nee die man heeft er een H-D shovel en een XS650 naast. Motoren zat in de schuur dus.

Mensen, nogmaals een schop voor deze topfiets!
 
Hoi Ralfie,

Zag je advertentie ook bij FJ 1200 site.
Ben een paar weken aan het zoeken naar zoiets als deze.
Zou op korte termijn ook graag kieke.
Kom trouwens uit zelfde omgeving als Zac.
Dus dat zou moeten kunnen passen.
Schikt bijv vanavond? zo ja mail janissink apestaart .com
.
 
Terug
Bovenaan Onderaan