Ralfie
MF veteraan
- 10 jan 2002
- 13.804
- 513
Na ruim twee jaar dikke pret gaat mijn FJ1200 eruit.
-bouwjaar 1991
-km stand net geen 120.000, moet nog wel een tonnetje meekunnen
-banden en ketting ca 70%
-voorwiellagers afgelopen zomer vervangen
-remmerij is nog OK
-aluminium achterbrug
-complete lagering van het linksysteem vervangen bij vervangen achterbrug
-RVS remleidingen voor
-RVS dempers (Jama)
-Er komt nog een vrijwel nieuwe bochtenset onder (1 jaar oud, zonder collector dus die kan ook niet meer doorroesten)
-Technoflex vering voor (2 jaar oud) en achter (vorig jaar eronder gezet) dus stuurt strak en veert goed
-Krauser K2 kofferset (grote koelkasten 42 liter, erg handig)
-Kuipruit vervangen door lager exemplaar
-Afgelopen winter beurt gehad
-Technisch OK, optisch iets minder (paar krassen van tanktas op bovenzijde tank, nauwelijks zichtbare barst in linker luchthapper en nog een paar kleine puntjes - je kunt zien dat ie goed gebruikt is maar het is zeker geen viezerik)
Vanwege alle technische verbeteringen durf ik er wel2000 1800 euro voor te vragen.
-bouwjaar 1991
-km stand net geen 120.000, moet nog wel een tonnetje meekunnen
-banden en ketting ca 70%
-voorwiellagers afgelopen zomer vervangen
-remmerij is nog OK
-aluminium achterbrug
-complete lagering van het linksysteem vervangen bij vervangen achterbrug
-RVS remleidingen voor
-RVS dempers (Jama)
-Er komt nog een vrijwel nieuwe bochtenset onder (1 jaar oud, zonder collector dus die kan ook niet meer doorroesten)
-Technoflex vering voor (2 jaar oud) en achter (vorig jaar eronder gezet) dus stuurt strak en veert goed
-Krauser K2 kofferset (grote koelkasten 42 liter, erg handig)
-Kuipruit vervangen door lager exemplaar
-Afgelopen winter beurt gehad
-Technisch OK, optisch iets minder (paar krassen van tanktas op bovenzijde tank, nauwelijks zichtbare barst in linker luchthapper en nog een paar kleine puntjes - je kunt zien dat ie goed gebruikt is maar het is zeker geen viezerik)
Vanwege alle technische verbeteringen durf ik er wel
Laatst bewerkt: