Michael van der Mark deel 5: World Superbike winnaar!

Michael heeft vóór deel zes...

  • Alleen deze ene keer gewonnen

    Stemmen: 11 13,8%
  • Twee tot vier keer gewonnen

    Stemmen: 38 47,5%
  • Vijf tot tien keer gewonnen

    Stemmen: 21 26,3%
  • Het WSBK kampioenschap gewonnen!

    Stemmen: 10 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    80
Nou ik denk eerder dat hij voor minder geld liever op een fiets zit die mee kan doen voor top 3 , dan voor een zak geld nergens meer om meedoen ik ken hem een klein beetje ,.....het is een winner he.....dus wat jij zeg is gebakken lucht.
Is wel de combinatie natuurlijk. Hij begint ook ouder te worden, dan zijn wat extra centen voor je toekomst ook wel prettig. Daarnaast komt hij met Yamaha ook niet echt meer vooruit lijkt het. Een goede subtopper, maar die laatste stap ontbreekt nog. Dan kun je best eens een ander merk proberen.
 
Nou ik denk eerder dat hij voor minder geld liever op een fiets zit die mee kan doen voor top 3 , dan voor een zak geld nergens meer om meedoen ik ken hem een klein beetje ,.....het is een winner he.....dus wat jij zeg is gebakken lucht.
Dus dan gaat ie niet naar bmw. Ofjij moet die fiets hoger aanslaan dan de R1.
 
Mocht het BMW zijn dan is het te hopen dat het Duitse merk dit seizoen kan laten zien om tijdens races voorin te kunnen eindigen.

Dat geeft ons en Van de Mark een prettig gevoel:)
 
Dus Sykes en VDM wisselen van motor.
Denk dat Laverty als teamgenoot minder 'gevaarlijk' is dan Toprak ;)

Denk het een goede keuze is. VDM beseft dat MotoGP een gesloten boek is, teams focussen zich toch vooral op aanwinst vanuit Moto2.
Zekerheid en centjes zijn natuurlijk van belang en wellicht heeft BMW ook een mooi verhaal voor na het racen. Zie Troy Corser die is nog steeds actief voor ze.
 
Als ze bij bmw de ontwikkeling nog even flink doortrekken dan staat die fiets er volgend seizoen gewoon goed bij ga ik vanuit.
Die r1 is prima maar zn team genoot is sneller/aggressiever denk ik, ducati staat er goed voor maar tegen redding kan vdm niet op. kawa zit al vol en honda eigenlijk ook.

Daarbij weten wij niet wat er voor valt in zo n team en daar zal het ook gerust iets mee te maken hebebn
 
Ik heb de livechat van racesport gehoord. Yamaha heeft VDM wel een contract aangeboden maar tegen een lager bedrag dan tot nu toe. Deels vanwege de financiele gevolgen van de coronacrisis, deels vanwege het feit dat ze nu ook de jonge Turk hebben met wie ze grote plannen hebben. VDM is toen om zich heen gaan kijken en toen kwam BMW met een mooi aanbod, zowel financieel als vwb sportieve vooruitzichten. En het wordt dus BMW, gespeculeer over andere merken (liet Slager wel tussen de regels merken) kan gestopt worden. MotoGP is uberhaupt geen sprake van geweest.
 
Ik heb de livechat van racesport gehoord. Yamaha heeft VDM wel een contract aangeboden maar tegen een lager bedrag dan tot nu toe. Deels vanwege de financiele gevolgen van de coronacrisis, deels vanwege het feit dat ze nu ook de jonge Turk hebben met wie ze grote plannen hebben. VDM is toen om zich heen gaan kijken en toen kwam BMW met een mooi aanbod, zowel financieel als vwb sportieve vooruitzichten. En het wordt dus BMW, gespeculeer over andere merken (liet Slager wel tussen de regels merken) kan gestopt worden. MotoGP is uberhaupt geen sprake van geweest.

 
Als ze bij bmw de ontwikkeling nog even flink doortrekken dan staat die fiets er volgend seizoen gewoon goed bij ga ik vanuit.
Die r1 is prima maar zn team genoot is sneller/aggressiever denk ik, ducati staat er goed voor maar tegen redding kan vdm niet op. kawa zit al vol en honda eigenlijk ook.

Daarbij weten wij niet wat er voor valt in zo n team en daar zal het ook gerust iets mee te maken hebebn

Zou zomaar kunnen , Michael is een gevoelig mannetje op dat gebied.
En wat betreft de ontwikkeling , de grote man daar wist alles van de Yamaha's en is met bonje vertrokken en over gestapt naar BMW ik denk 3 of 4 jaar geleden , vraag me niet hoe hij heet maar dat weet ik uit betrouwbare bronnen .
 
Als ze bij bmw de ontwikkeling nog even flink doortrekken dan staat die fiets er volgend seizoen gewoon goed bij ga ik vanuit.
Die r1 is prima maar zn team genoot is sneller/aggressiever denk ik, ducati staat er goed voor maar tegen redding kan vdm niet op. kawa zit al vol en honda eigenlijk ook.

Daarbij weten wij niet wat er voor valt in zo n team en daar zal het ook gerust iets mee te maken hebebn
Ik denk dat het BMW gaat worden, maar Honda zit volgens mij nog niet vol. Haslam heeft een contract voor alleen dit jaar dacht ik..., en als ik moest kiezen tussen Haslam en VDM dan wist ik het wel...
 
Ik vond het verrassend nieuws. Kan niet zeggen dat ik er tot nu toe erg enthousiast van wordt. Tenzij het ineens toch Ducati wordt.
Is toch mooi: Italiaanse chippies op een Italiaanse motor.
 
Ik vond het verrassend nieuws. Kan niet zeggen dat ik er tot nu toe erg enthousiast van wordt. Tenzij het ineens toch Ducati wordt.
Is toch mooi: Italiaanse chippies op een Italiaanse motor.

Het komt wel beter over als men vraagt , wat doe jij voor werk ,......nou ik ben coureur bij BMW ,.....ow waarom heb je dan geen sandalen aan met geitenharen sokken _O- _O-
 
Ik denk dat het BMW gaat worden, maar Honda zit volgens mij nog niet vol. Haslam heeft een contract voor alleen dit jaar dacht ik..., en als ik moest kiezen tussen Haslam en VDM dan wist ik het wel...
Ik denk niet dat ze het salaris van VDM willen betalen naast dat van Bautista ;) Oftewel daar kotm vast weer zo n jap op of delbianco voor een paar rooien per jaar
 
Michael & die BMW dat gaat het naar mijn idee niet worden. Sykes heeft er af en toe aardige dingen mee laten zien. Maar is ook een pole man... Maar een race winnen is 'n ander verhaal. Michael wil gewoon z'n toekomst zeker stellen. Geef hem geen ongelijk. Realistisch gezien naar de huidige stand en situatie de beste optie.
Er zijn momenteel maar 2 winnaars fietsen. De Kawa & die mooie Duc afhankelijk wie erop zit! Rea+Kawa de gouden combi reeds te lang. Meer spanning gewenst...Honda!? laten we het hopen...
 
Al met al moet ik nog eens terugdenken aan eind vorig jaar. O, wat hadden veel mensen leedvermaak omdat VDM wel en Lowes niet bij Pata Yamaha mocht blijven. Ondertussen zit Lowes nu bij Kawasaki, samen met Ducati het meest sterke team/fiets uit het veld en heeft Lowes in dat ene raceweekend dat we nu in de SBK gehad hebben gelijk al een overwinning te pakken.
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
Al met al moet ik nog eens terugdenken aan eind vorig jaar. O, wat hadden veel mensen leedvermaak omdat VDM wel en Lowes niet bij Pata Yamaha mocht blijven. Ondertussen zit Lowes nu bij Kawasaki, samen met Ducati het meest sterke team/fiets uit het veld en heeft Lowes in dat ene raceweekend dat we nu in de SBK gehad hebben gelijk al een overwinning te pakken.

:^ Hoe vaak is Lowes neer gesabeld omdat “hij niet kon blijven zitten”. Het laatste seizoen samen waren Lowes en vdM prima aan elkaar gewaagd. En Lowes zit nu in het beste wsbk team.
 
Al met al moet ik nog eens terugdenken aan eind vorig jaar. O, wat hadden veel mensen leedvermaak omdat VDM wel en Lowes niet bij Pata Yamaha mocht blijven. Ondertussen zit Lowes nu bij Kawasaki, samen met Ducati het meest sterke team/fiets uit het veld en heeft Lowes in dat ene raceweekend dat we nu in de SBK gehad hebben gelijk al een overwinning te pakken.

Is dat zo ,...ik heb daar niks van meegekregen hoor , ik voel me in ieder geval niet aangevallen want gunt het Lowes namelijk wel ,...leuke en sympathieke kerel.
 
Aan de andere kant, niets is onmogelijk: Davies heeft na zijn Bmw periode ook nog een prachtige kans bij Ducati gekregen.
 
Blijkbaar word dat door sommige mensen zo gelezen/gezien..
Heel veel mensen zijn zo nationalistisch als de pest, zodra het een nederlander betreft word er niet helder meer gekeken of geoordeeld.
VDM is een top coureur maar Lowes was hem regelmatig de baas
 
Blijkbaar word dat door sommige mensen zo gelezen/gezien..
Heel veel mensen zijn zo nationalistisch als de pest, zodra het een nederlander betreft word er niet helder meer gekeken of geoordeeld.
VDM is een top coureur maar Lowes was hem regelmatig de baas
Ze waren aan elkaar gewaagd, vond de 1 niet beter dan de andere.
 
Terug
Bovenaan Onderaan