MFMN 18 juni 2011 MF Mega Nachtrit. Van Schemer Tot Schemer!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Xtra
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tyre werkt niet als er te veel waypoints zijn. Tyre zet dan de route wel om, maar je tom gaat niet verder dan 48 waypoints. dan stopt hij vervolgens.

nee dan maakt ie wat andere waypoints, route kan daardoor iets veranderd worden maar vaak heb je aan 48 wp meer dan genoeg

zet mij maar gewoon in de de normale lijst neer ik ga niet naar dat festival , heb wel zin om snachts te gaan :]

Omzetten kan ik wel doen, is geen moeite. Als het meer dan 48 waypoints zijn gewoon meer delen van maken. :)

Geregeld *D

zet mij maar gewoon in de de normale lijst neer ik ga niet naar dat festival , heb wel zin om snachts te gaan :]
*O*

Lijstje weer up-to-date :Y

1½ he ;)

Zal 's ff verder gaan met de route :P

Ich bin dabei :)

Edit: ook op een rode BMW dus, zal ik dan maar achteraan rijden? :+

Laatst bewerkt:
hoe zit het trouwens met de DB'S

is het verstandig om mn killers er in te doen of is het meer buiten de bebouwde kom ? en anders neem ik ze wel gewoon mee als t te erg is kan ik ze met 3 min monteren :)

Tijdens de rit zie je dikwijls lampjes op slaapkamers aan gaan :')

DBkillers lijken me niet nodig, maar een asociaal gebrul moet het ook niet worden ;)

Nou dat beloofd wat hoor _O- _O- _O-
Reken maar.
images.jpeg.jpg

De achterrijder wordt dan ook geadviseerd om geen motorpak aan te trekken.
Een harnas is meer op zijn plaats vanwege alle attributen die men uit het slaapkamer flikkert.

Ik zou graag een beetje voorin willen rijden. O-)

_O-

Reken maar.
[afbeelding]
De achterrijder wordt dan ook geadviseerd om geen motorpak aan te trekken.
Een harnas is meer op zijn plaats vanwege alle attributen die men uit het slaapkamer flikkert.

Ik zou graag een beetje voorin willen rijden. O-)

_O-
Een maliënkolder is dat een optie of een bijtpak waaraan geef jij de voorkeur?

Nog nooit meegemaakt gelukkig :+

Maar het valt wel op door hele kleine dorpjes, midden in de nacht, ineens een grote groep motoren _O-

Tis toch volgende week zaterdag avond he? hopenlijk ben ik dan beter want op dit moment heb je echt helemaal niks aan me ik hang half over het toetsenbord en kan niet eens in me bed liggen dan krijg ik geen lucht meer :N
najah gaat wel weer over

Tis toch volgende week zaterdag avond he? hopenlijk ben ik dan beter want op dit moment heb je echt helemaal niks aan me ik hang half over het toetsenbord en kan niet eens in me bed liggen dan krijg ik geen lucht meer :N
najah gaat wel weer over

Beterschap. :Y

Zat jij bij AC De Meern met de sponsorrit niet achter het tafeltje aanmeldingen te verwerken? ;)

Ga even kijken hoe hard de voorbereidingen voor tentamens gaan, mocht dat meevallen ben ik zeker van de partij! En wat die DB-killers betreft, volgende dag toch zondag, dus het mag best :D

OVB = twijvelgevalletje

Spykes22

ik was het vorig jaar ook van plan maar toen kwam het er niet van :(

het moet wel beetje mooi weer zijn.. echt een egen rijder ben ik niet....

voor volgede week donderdag/vrijdag hak ik de knoop door

OVB = twijvelgevalletje

Spykes22

ik was het vorig jaar ook van plan maar toen kwam het er niet van :(

het moet wel beetje mooi weer zijn.. echt een egen rijder ben ik niet....

voor volgede week donderdag/vrijdag hak ik de knoop door
Zorg je ervoor dat de bijl die je daarvoor wil gebruiken wel goed scherp is B| anders blijf je hakken :Y _O- :W

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan