Von Stolk
MF veteraan
Stuk beter he?
Er is vast wel iemand die 'm ff kan omzetten. Heb er zelf ook geen proggie voor
Ja, zeker beter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Stuk beter he?
Er is vast wel iemand die 'm ff kan omzetten. Heb er zelf ook geen proggie voor
Tyre.
Tyre werkt niet als er te veel waypoints zijn. Tyre zet dan de route wel om, maar je tom gaat niet verder dan 48 waypoints. dan stopt hij vervolgens.
Nou dat beloofd wat hoorTijdens de rit zie je dikwijls lampjes op slaapkamers aan gaan
DBkillers lijken me niet nodig, maar een asociaal gebrul moet het ook niet worden
Reken maar.Nou dat beloofd wat hoor
Een maliënkolder is dat een optie of een bijtpak waaraan geef jij de voorkeur?Reken maar.
[afbeelding]
De achterrijder wordt dan ook geadviseerd om geen motorpak aan te trekken.
Een harnas is meer op zijn plaats vanwege alle attributen die men uit het slaapkamer flikkert.
Ik zou graag een beetje voorin willen rijden.
Tis toch volgende week zaterdag avond he? hopenlijk ben ik dan beter want op dit moment heb je echt helemaal niks aan me ik hang half over het toetsenbord en kan niet eens in me bed liggen dan krijg ik geen lucht meer
najah gaat wel weer over
jaaaaaaaaaaaaaaaa aan de rechterzijde ik kon zo gauw je naam niet vinden weet je nogBeterschap.
Zat jij bij AC De Meern met de sponsorrit niet achter het tafeltje aanmeldingen te verwerken?
Zorg je ervoor dat de bijl die je daarvoor wil gebruiken wel goed scherp is anders blijf je hakkenOVB = twijvelgevalletje
Spykes22
ik was het vorig jaar ook van plan maar toen kwam het er niet van
het moet wel beetje mooi weer zijn.. echt een egen rijder ben ik niet....
voor volgede week donderdag/vrijdag hak ik de knoop door