MFMN 18 juni 2011 MF Mega Nachtrit. Van Schemer Tot Schemer!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Xtra
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan er niet bij zijn helaas, ik zit dat weekend voor 3 dagen in de Eifel. :]

:/ Moah ja ik denk dat ik deze keer maar es mee ga vorig jaar was het door omstandigheden niet gelukt en aangezien ik nog al van s'nachts rijden hou én het zaterdag nacht gehouden word mja dat schikt me wel :Y count me in *O* *O*

X, ik ben ook nachtblind. Mag ik ook achter op :Y _O-
ovb regen+kou ga ik mee :) Ben niet zo'n held ;) Laat staan de 10 bevroren vingers die ik er vaak aan over hou :X

Oef, goeie vraag.
Als je geen gaten laat vallen is het simpel "lampje volgen".
Ik zet je erbij, achterop kan altijd :Y

@ GillettiNo: Gaan we wel ff regelen dat jij ergens aanhaakt :Y

Heb altijd geleerd nooit op mijn voorganger af te gaan ;) Moet nog even wat regelen met werk, als dat lukt ben ik erbij!

Ik volg de lichtjes maar de lijnen van de weg is dat ook goed ? :+
Zumo dan 's avonds maar eens testen }) zo vaak rij ik niet meer in het donker de laatste tijd :X

Maar 's avonds in zo'n grote groep is het rijden niet al te erg, gaan genoeg mensen voor je uit met hun lampies aan dan kan je de weg al zien ;)
Ik weet wel dat als je een slechte koplamp heb (rs125 had dat toen :+ ) en je weer naar de groep moet toe rijden omdat er iemand stil kwam te staan, je de weg erg slecht ziet O-)

Gelukkig heb ik nu met mijn FZR met andere remlichten nu er geen last meer van als ik rem dat mijn voorlampen nog maar op 20~30% branden, dat was toen even schrikken op een dijkweggetje , remmen voor de bocht! huh :? waar is de bocht nou :')

:/ Moah ja ik denk dat ik deze keer maar es mee ga vorig jaar was het door omstandigheden niet gelukt en aangezien ik nog al van s'nachts rijden hou én het zaterdag nacht gehouden word mja dat schikt me wel :Y count me in *O* *O*
*O*
:/ ohoh ik krijg nu al het eigenaaridge gevoel dat ik wss de enige chopperrijder/ster ben :+
Ja, dat gaat wel flink doorpoken worden voor jou.
Anders houd je de rest niet meer bij hoor met al die maniacs hiero :P :]
:+

Lijkt me kicken om een keer mee te maken. Als ik tegen die tijd weer een motor heb kom ik ook.

*O*Ja, dat gaat wel flink doorpoken worden voor jou.
Anders houd je de rest niet meer bij hoor met al die maniacs hiero :P :]
:+
FF voor de duidelijkheid.
Het tempo is ook met een choppert goed bij te houden.

voordat er twijfelaars afhaken omdat ze denken dat het een midnight race is.

Laatst bewerkt:
[me="@nne"]OVB (van kinder- en agendacheck)[/me]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan