Mensen die vanuit eindhoven naar de lucht rijden, waar verzamelen jullie? welke straat is da?
Wand anders moet ik 53 minuten alleen rijdeheb ik nie zo heeeeelveel zin in.|
duss vandaaar
Hope op een mooie droge dag
nee, we meeten op Ekkersrijt bij de Burger King
Mensen die vanuit eindhoven naar de lucht rijden, waar verzamelen jullie? welke straat is da?
Wand anders moet ik 53 minuten alleen rijdeheb ik nie zo heeeeelveel zin in.|
duss vandaaar
Hope op een mooie droge dag
Voor de mensen die vanaf de regio Eindhoven komen en niet alleen willen rijden:
Ik zal op de parkeerplaats van de Burger King op Ekkersrijt ( Meubelplein Ekkersrijt | Woonboulevard Eindhoven ) staan te wachten. Tegen 8:30 rij ik aan naar De Lucht. Dan komen we daar aan tussen 9:00 - 9:15
ik zal dr zijn denk ik
1) stel voor dat we daarna naar het parkeer terrein van de Makro in best tuffen om daar de volgende lichting op te pikken.
2) en als dr niemand naar de burgerking komt kun je net zo goed naar mij komen ik woon er vlak bij krijg je nog koffie ook
1. Ik weet zo niet waar dat is. Kun je niet beter zeggen dat zij op de carpoolplaats wachten bij Best-West?
2. Nee... ik drink geen koffie (wel thee)
Overigens, even een waarschuwing mbt het wegrijden bij de lucht:
De oprit naar de snelweg en het stuk er voor ligt vol met bouwzand en is dus glad! Rustig wegrijden dus
Ik en nen maat die niet actief hier is (CBR 600 RR uit 2007) zullen er waarschijnlijk ook wel bijzijn, zet alleen mijn naam ff neer voor de zekerheid.. Vertrek uit Nieuwkuijk
oh enne Michel van Falier ik rijd wel met uwes mee alst ff kan haha hoe toevallig!
of vertrekte gij vanuit Engelen?? ik lees het wel..
(ik ben die lange maat van jullie peter)
ik kom wel naar de burger king in eindhoven met mijn kawa z750
Hoi John,en weer bijgewerkt. Het begint al ergens op te lijken