MFMM vertrekpunt Brabant

HAHAHA wheelies met 200kmph op een sv650 op 25kw :P die haalt nu net de 165 ofzo.

sv650... 25kw... ahaaa, daarom vroeg jij of we hard gingen rijden _O-

165.. dan zit ik halverwege de 2e versnelling :]

Nee hoor, we zullen nu echt zeker rustig rijden :Y

:+

Mensen die vanuit eindhoven naar de lucht rijden, waar verzamelen jullie? welke straat is da?
Wand anders moet ik 53 minuten alleen rijde :( heb ik nie zo heeeeelveel zin in.|
duss vandaaar :) ;)

Hope op een mooie droge dag *O*

Mensen die vanuit eindhoven naar de lucht rijden, waar verzamelen jullie? welke straat is da?
Wand anders moet ik 53 minuten alleen rijde :( heb ik nie zo heeeeelveel zin in.|
duss vandaaar :) ;)

Hope op een mooie droge dag *O*

biglift (Rob) komt ook uit Eindhoven en gaat ook naar de meeting :)
Wellicht kunnen jullie samen gaan? :)
Ik ben al keer wezen touren met hem en spreek hem best vaak op msn, aardige gozer :+

Voor de mensen die vanaf de regio Eindhoven komen en niet alleen willen rijden:

Ik zal op de parkeerplaats van de Burger King op Ekkersrijt ( Meubelplein Ekkersrijt | Woonboulevard Eindhoven ) staan te wachten. Tegen 8:30 rij ik aan naar De Lucht. Dan komen we daar aan tussen 9:00 - 9:15

ik zal dr zijn denk ik

stel voor dat we daarna naar het parkeer terrein van de Makro in best tuffen om daar de volgende lichting op te pikken.

en als dr niemand naar de burgerking komt kun je net zo goed naar mij komen ik woon er vlak bij krijg je nog koffie ook

ik zal dr zijn denk ik

1) stel voor dat we daarna naar het parkeer terrein van de Makro in best tuffen om daar de volgende lichting op te pikken.

2)
en als dr niemand naar de burgerking komt kun je net zo goed naar mij komen ik woon er vlak bij krijg je nog koffie ook

1. Ik weet zo niet waar dat is. Kun je niet beter zeggen dat zij op de carpoolplaats wachten bij Best-West? :)

2. Nee... ik drink geen koffie (wel thee) :+

Overigens, even een waarschuwing mbt het wegrijden bij de lucht:

De oprit naar de snelweg en het stuk er voor ligt vol met bouwzand en is dus glad! Rustig wegrijden dus :)

1. Ik weet zo niet waar dat is. Kun je niet beter zeggen dat zij op de carpoolplaats wachten bij Best-West? :)

2. Nee... ik drink geen koffie (wel thee) :+

thee is voor watjes *plaag*

gaat dr om dat ik nog iemand uit oirschot op moet pikken.

als er niemand naar de burgerking ikea eindhoven komt kun je net zo god bij mij thuis aan komen waaien. Drinkyoghurt komt denk ik ook op zijn SV650 als die op tijd klaar is
( word terug gevoerd naar 25 kw)

Ik en nen maat die niet actief hier is (CBR 600 RR uit 2007) zullen er waarschijnlijk ook wel bijzijn, zet alleen mijn naam ff neer voor de zekerheid.. Vertrek uit Nieuwkuijk

oh enne Michel van Falier ik rijd wel met uwes mee alst ff kan haha hoe toevallig!
of vertrekte gij vanuit Engelen?? ik lees het wel..
(ik ben die lange maat van jullie peter)

Hee Jeroen,

Sorry voor de late reactie, maar ben net terug van een welverviende vakantie in Ibiza O-) 8-) .
Das inderdaad wel heel toevallig. Rijd maar mee hoor, een gixxertje en een cbr staat vast leuk bij elkaar :] (of heb je nou ook een gixxer zoals ik van Peter hoor ??
Engelen heb ik sinds afgelopen jaar maar verlaten en ben weer terug gaan wonen in het pittoreske Vlijmen }) . Ik zal je FF een Pm'metje sturen om af te spreken. Ik ben wel mooi weer rijder, dus dat moet een beetje meezitten. Heb effe op weeronline gekeken, zonnetje en 16 graden, wat willen we nog meer.

Groeten Falierke

Ik ben daar ook present *D (BK eindhoven dus)

Laatst bewerkt:
ok 1 big kawaking burger menu met een beker drinkyoghurt :+

Laatst bewerkt:
Zet mij maar op de lijst. Kom met Biglift mee mits het droog is.

Is het niet verstandiger om via de A50/A12 naar veenendaal te rijden ipv via de Lucht (A2)? Kunnen ook nog via A15 richting Tiel en dan via de Grebbeberg ( Rhenen )naar de Mac? Uiteindelijk willen we toch lekker sturen :] en snelweg is nooit mijn doel. |(
BTW 't is maar een voorstel.

Ik zal er ook wezen met mijn meissie!!

[imgatt]
full

full

Terug
Bovenaan Onderaan