Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MFMM vertrek vanuit Eindhoven

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ga ook!!!

kga denk ik alleen niet met jullie mee over de snelweg... maar we stippelen met een paar man een route binnendoor uit!

denk dat men sxv dat leuker vind

dus zie jullie daar wel!

heys, kunnen jullie ff de openingpost aanpassen?

het "+aanhang" kan weg achter mijn naam, want die had bestaan uit "pallette" en "eagle-eye", en die staan inmiddels al los in de lijst

@biglift, waar ergens in acht? anders wil ik zowiezo best eerst een keer bakkie komen doen voor het vertrek ofzo

ik kom vanuit geldrop, samen met eagle-eye en pallette moet uit belgie komen..

achja, we zien vlak voor de betreffende datum wel hoe het allemaal gaat uitkomen...

wordt het een snelweg rit of een dijken rit?

Liggen vrij weinig dijken tussen Eindhoven en Den Bosch.

Achter Den Bosch wel, maar dan moeten we wel heel vroeg aanrijden als jij van te voren nog een dijkenrit wilt rijden. Lijkt me ook niet erg handig als we vanaf De Lucht met een kleine honderdtal motoren wegrijden (gezien dat er vorig jaar al genoeg slapers meereden).

Laatst bewerkt:
Tja, een paar muffe vragen van mijn kant:

* Wanneer is de meeting? (heb al tijdje niet ge-MF-t)
* Mogen de niet-sportieve rijders (waarvoor Best-West geen begrip is), ook met de snelle jongens/meiden meerijden met hun logge chopperfrikandel-fietskes?

Zoja, en mocht ik die dag niet hoeven werken, dan voeg ik me graag bij dit illustere gezelschap van Eindhovense MF-ers!

Meeting is 3 of 10 mei...op 1 februari sluit de poll en is de definitieve datum bekend

Tuurlijk kun je meerijden. Gewoon ergens voorin gaan rijden. Hoe verder achterin, hoe hoger het tempo

pff boeit da word gewoon de A2 op bij best-west...

enne gewoon alleen hetzelfde tempo zal zo rond de 110/120 zijn voor de 25kw'ers onder ons

Meeting is 3 of 10 mei...op 1 februari sluit de poll en is de definitieve datum bekend

Tuurlijk kun je meerijden. Gewoon ergens voorin gaan rijden. Hoe verder achterin, hoe hoger het tempo
Dan ga ik snel voor 10 mei stemmen, want 3 mei is een no-go aan mijn zijde!

Inderdaad heb ik niet zo'n snel machien...of althans, de hogere snelheden zijn niiet zo comfortabel!

Ik ga het in de gaten houden en wie weet tot in Best!

Oost West Mij Best

Oke alleen snelweg dus
Hansje gaat dan toch weer met de blérkippen naar de meeting.

Of je gaat de route uitstippelen en rijd gewoon gezellig mee.

ik wil even weten wat de intresses zijn om binnendoor naar venendaal te rijden.

of constand over de snelweg naar de lucht en daarna naar venendaal.

Vanaf de lucht gaat er een hele grote groep naar Veenendaal. Dus dan is het waarschijnlijk makkelijker om binnendoor naar De Lucht te rijden

Zal es kijken of dat een beetje te doen is

ff voor mijn beeldvorming he, aangezien dit de eerste mfmm is waar ik meega.
als we eenmaal in veenendaal zijn, was het dat dan? ouwehoeren en motoren kieken?
ik meende me te herrinneren dat er vanuit veenendaal ook weer gereden zou worden, maar ik ben het ff kwijt...

Vanaf de lucht gaat er een hele grote groep naar Veenendaal. Dus dan is het waarschijnlijk makkelijker om binnendoor naar De Lucht te rijden

Zal es kijken of dat een beetje te doen is

Mij lijkt 30minuten (rechtdoor) snelweg nog altijd makkelijker dan binnendoor naar Den Bosch en dan de laatste 3km snelweg. Ook al rijden we maar met 10 motoren vanuit Eindhoven aan, dan zit je nog constant op elkaar te wachten als je binnendoor gaat.

Er zijn tientallen topics, honderden filmpjes en duizenden foto's van elke MF-MM. Genoeg materiaal voor jouw beeldvorming..

Er zijn tientallen topics, honderden filmpjes en duizenden foto's van elke MF-MM. Genoeg materiaal voor jouw beeldvorming..

Maar in principe is je eerste idee best goed. Je komt aan, parkeert je motor en gaat rondkijken en ouwehoeren bij motoren, burn-outs, wheelies, stoppies enz..

of je gaat zelf staan burnen, wheelieen, stoppie-en oid

heb ook niet zo veel zin om zondags om 8 uur mijn nest uit te gaan om naar BW te rijden om met een omweg naar de lucht te rijden, om daar een uur te staan niksen, en dan naar veenendaal te rijden (veel te vroeg altijd imho, de fotografen staan dan nog niet eens klaar )

als je graag een ritje maakt doe je dat na veenendaal (of amersfoort) heb je alle tijd van de wereld

tjah ik vind het zelf niet erg om met een groep over de snelweg naar venendaal te toeren als ehv streek... dat van de lucht staat mijzelf niet zo aan om met ong. 50+ man over de snelweg te rijden...

maar aangezien ik van een kant hoor dat iemand het absoluut echt saai vind om constant 120 te rijden op een snelweg.... mij maakt het niet uit!

het liefste rijd ik met de ehv groep over de snelweg naar venendaal

als je allebei bij best west begint
de ene over snelweg naar veenendaal en de andere binnendoor naar veenendaal
dan kom je ongeveer op dezelfde tijd aan
het wachten op best west en de lucht duurt wel zo lang
en binnendoor is een hele mooie route

maar ik en ik met wie rijd jij dan naar veenendaal???

Status
Niet open voor verdere reacties.