MFMM vertrek vanuit Eindhoven

Status
Niet open voor verdere reacties.
zeg is de datum nu eigelijk al vastgelegd?

ennuh ik rijdt wel achter biglift... zijn brommer is voorloper van die van mij... :+

wat betrefd de aanhang, die weten nog niet dat ze moeten opdraven, maar ik gok dat er minimaal 1 mee wil..

ehh ben een bietje blonttttt duhhhh :+
dus BW = best west = parking van de makro ???????? :? :? :?

een adres met straat is wel zo handig ..

ennuu quark .... zoals zo vaak ik rijd meestal vooraan ....... ik heb een zumo op mn brommer en dan ben je meestal de klos als richting aanwijzer :)

dit keer alleen >> ik heb een zielug hoopje 2009 collecte pot bij .. dus voor dat rondje mac snack is eerst de inhoud van je beurs afromen naar mijn collecte pot ...

anders meet jij gewoon waar jij wil meeten...

komen we je vaneigens tegen @ venendaal ;)

best west staat aangegeven, net zoals centrum of industriegebied, is een carpoolplaats langs de A2

best west staat aangegeven, net zoals centrum of industriegebied, is een carpoolplaats langs de A2
kijk daar hebben we wat aan dus dat is dus aan de Wilg in best

dank u :) :}

bestwest.jpg

'k Kom uit Budel en wil misschien wel naar de MM gaan... maar ik rij 25kw :+ kan ik dan wel meerijden of kan ik dan niet volgen ? Je weet maar nooit natuurlijk })

Binnenkort eens het ehv topic kijken...

zijn er wel meer die 25 kW rijden.

bovendien is het niet verstandig om hard te rijden, er is altijd wel politie op de been

'k Kom uit Budel en wil misschien wel naar de MM gaan... maar ik rij 25kw :+ kan ik dan wel meerijden of kan ik dan niet volgen ? Je weet maar nooit natuurlijk })

Binnenkort eens het ehv topic kijken...

Ligt eraan, je moet minimaal 200km/u kunnen rijden. Anders houdt je de groep nooit bij.

:+

[afbeelding]

Bedankt voor de vraag die ik nog wilde gaan stellen :).
Ben er nu inderdaad achter waar het is. Is vanuit boxtel maar een stukje terug rijden. Maar rijd altijd leuker met een groep he :).

[afbeelding]

is het niet die parking bij afrit 28 best? stukje voorbij de macdonalds?

biglift in dat geval geqwoon de boschdijk afrijden over het kanaal gaan en bij de afslag na de pomp, direct links en weer rechts...

is het niet die parking bij afrit 28 best? stukje voorbij de macdonalds?

biglift in dat geval geqwoon de boschdijk afrijden over het kanaal gaan en bij de afslag na de pomp, direct links en weer rechts...

nee het is gewoon bij afrit 27,
zoals het plaatje hierboven aangeeft, aan de wilg

als je vanuit eindhoven komt neem je afslag 27, aan het einde van die afslag rechts, op de rotonde links en dan zie je het aan de linker kant liggen

als je vanuit den bosch/boxtel komt neem je afslag 27, aan het einde van die afslag op de rotonde rechtdoor, en dan ligt het aan je linkerhand

zo duidelijk :+ :W

yups, maar ik heb nog wel ff om de lokatie uit mijn hoofd te leren :+

hoi hoi, ik weet het niet ekers maar volgens mij bedoelt quark mij met minnimaal 1 van zijn aanhang toch ????

Ja, en ikke erbij!!!

Dank voor t melden quarkie, lijkt me zeker leuk!

Wellicht dat ik ook even kom kijken *D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan