MFMM vanuit Flevoland e.o. 21-08-05

• Onderwerp starter Onderwerp starter V-Ray
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm niet echt in de buurt van waar we zitten.... Maar wel voor mij halverwege de terugweg. Misschien dat ik langs kan komen op de 2e stek :} als ik weet waar die is....

Die wordt pas in Barneveld bekend gemaakt ;)

Mensen, stel dat er politie op komt duiken daaro. Gaan ze dan alle motoren controleren enzo, of alleen toekijken of niemand rare dingen doet. Aangezien ik nog steeds geen goede achterband of uitlaat heb. :P

Oh jah, als ik het topic een btje goed gevolgd heb dan is het 11 uur vezamelen in Barneveld. Is het dan voor ons nog steeds om 09 uur verzamelen op Spot 1?

Greetzzz

Laatst bewerkt:
Wordt twijfelachtig of ik ook kan...
Spuitwerk zou dan klaar moeten zijn, maar kan ook van niet dus dan zou ik niet mee kunnen..
Ik weet het pas op het laatste moment...

Updated. Jammer dat er zoveel afmeldingen zijn. Het weer schijnt erg goed te worden, dus wat dat betreft is de dag al goed!

Yo V-ray zet mij er ook maar bij!
tsja die amsterdammers zijn minder georganiseerd dus dan rij ik wel met jullie mee 8-)

*O* *O* *O* Ben er wel bij... Zet me maar weer op de lijst *O* *O*

[me]Tyl komt op de gixxer van Prospect *O* [/me]

onder voorbehoud ..

moet ff checken hier maar voor zover ik weet kan ik wel.

:)

Bij wie kan ik achterop. Kwam er vandaag achter dat m'n band nu echt te ver versleten is om nog mee te rijden. En denk niet op tijd een nieuwe band te hebben.

Please????

Greetzzz

Kom je niet posen met de Mini dan? (vorige moest ik ook met de Alfa)

Probleem is denk ik voor veel mensen dat het toch minder lekker rijdt, zo met z´n tweeën. Helemaal als degene achterop nog ff wat langer en groter is dan de bestuurder zelf. Dat is ook een beetje mijn "bezwaar" zegmaar.

jah snap ik wel, maar ga echt niet met de mini hoor. Kost nog meer brandstof ook. :P Kga nog wel ff proberen om m'n broers fiets te lenen. Maar weet niet of da gaat lukken. En anders kan ik gewoon weer niet mee :( , maar Tis niet anders.

Greetzzz

Maar uh, is er al een ontmoetingsplaats vastgelegd voor de mensen die vanuit bv Dronten komen ? Zijn daar al ideeen voor gegeven ?

V-RAY,

Ik zie dat het in Barneveld is, en dus onzin om daarvoor eerst naar Almere te rijden. Laat maar effe weten of je nog over Harderwijk komt, en evt. de tijd..

V-RAY,

Ik zie dat het in Barneveld is, en dus onzin om daarvoor eerst naar Almere te rijden. Laat maar effe weten of je nog over Harderwijk komt, en evt. de tijd..

hey,
heb je zin om samen te rijden dan?
zag net dat ze eerst naar Almere dan Lelystad en naar Harderwijk gaan.
is voor mij ook een beetje onzin dan.

laat het ff op tijd weten aub.
voeg me anders maar ff toe op msn.

Laatst bewerkt:
als ik voor 12uur fris en fruitig wakker ben geworden na een nachtje hard werken, spring ik op de bike en knal ff naar Barneveld. Zie ik jullie daar misschien nog wel.

grts

UPDATE MEGAMEETING

De route is pas morgen bekend, maar ik wil alvast even zeggen dat we degenen uit Harderwijk en omstreken tegemoet gaan komen!

Verzamelen

09:30 : Almere Spot 1
Vanuit daar rijden we naar de Macdonalds in Lelygat waar we ongeveer om
10:00 : Lelygat (Mac)
weer vertrekken richting Harderwijk! waar we rond
10:30 : Harderwijk Boulevard
Als alles goed gaat komen we dan rond 11:00 of ietje later in Barneveld aan!!

Geef even aan waar je "Opstapt" dan hebben wij het overzicht ook en kunnen we eventueel nog ff w88 op mensen!

Doe dat trouwens in het Flevoland topic, net zomakkelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan