MFMM mei '09 ... from 't Gooi!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorige keren reden we via Utrecht en stukje Lekdijk, maar ik sta volledig open voor nieuwe routes *D

whatever you all want... ik zal ook wel eff een Lekdijk route uitvogelen en die erbij plaatsen, dan zien we wel waar de voorkeur naar uitgaat :P

[me= Basz600] houd wel vd lekdijk [/me]

whatever you all want... ik zal ook wel eff een Lekdijk route uitvogelen en die erbij plaatsen, dan zien we wel waar de voorkeur naar uitgaat :P

[me= Basz600] houd wel vd lekdijk [/me]
Andere route maakt me niet uit hoor, als t maar lekker rijden is ;)

Ik rij 1x per jaar met het Gooi, en dat is de MM, dus zet mij er maar bij :+

Ik stem voor de 2e route.. Dan kom ik op de trapfiets even langs ;) Daar beneden bij Schalkwijk.. Zorg ik voor koffie op de vroege ochtend :)

Laatst bewerkt:
Als ik die dag toevallig kan.....en ik heb toevallig zin..........dan kan het zomaar zijn.....dat ik de kortste route naar Veenendaal neem :+

Als ik die dag toevallig kan.....en ik heb toevallig zin..........dan kan het zomaar zijn.....dat ik de kortste route naar Veenendaal neem :+

je bedoelt als een gek schakelend over de Lekdijk met die stuntmotor :Y

mooi k zet je erbij :+

Bijgeschreven in het startoverzicht.

Lijkt me leuk! Moet alleen de poll (1 februari) afwachten voor de definitieve datum vanwege mogelijk piketdienst op de 3e! OVB dus! :W

De tweede route lijkt me het leukst, route 1 kunnen we evt. voor de terugweg gebruiken :?

Laatst bewerkt:
Uurtje of half 10 is veels te laat!!!!! Ik wil daar echt wel rond 11 uur aankomen en een route over de snelweg lijk me niets.. beetje tussendoor knorren... ik zeg half 9 verzamelen 9uur vertrekke!
Goed idee ;)

okok... :+

ik vind het idd prima, wist alleen niet wat de voorkeur had.. maar ik zal de OP aanpassen en ook eens een leuke route uitstippelen (tenzij iemand er al 1 heb klaarliggen ofzo)... zal alleen wel iemand anders moeten voorrijden ivm geen navigatie en het richtingsgevoel van een goudvis |(
Ik ben voor de bovenste route denk ik :P
en we kunnen de route van tevoren wel een keer rijden.

Meestal verzamelen we inderdaad rond half 9.... Maar nu ik vol vermogen rijd zal half 10 ook wel kunnen. Hoeven jullie niet meer te wachten allemaal :P
Zal ik die taak maar op me nemen dan O-)

k sta er al bij zie ik :+

de duuc is wel klaar voor mei :Y

Maak 'm dan pas op het laatste moment, anders is ie met de MM alweer stuk :/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan