poikie
MF veteraan
Vorige keren reden we via Utrecht en stukje Lekdijk, maar ik sta volledig open voor nieuwe routesroute toegevoegd in OP, commentaar (mits positief) is natuurlijk welkom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vorige keren reden we via Utrecht en stukje Lekdijk, maar ik sta volledig open voor nieuwe routesroute toegevoegd in OP, commentaar (mits positief) is natuurlijk welkom
Vorige keren reden we via Utrecht en stukje Lekdijk, maar ik sta volledig open voor nieuwe routes
Andere route maakt me niet uit hoor, als t maar lekker rijden iswhatever you all want... ik zal ook wel eff een Lekdijk route uitvogelen en die erbij plaatsen, dan zien we wel waar de voorkeur naar uitgaat
[me= Basz600] houd wel vd lekdijk [/me]
Ik rij 1x per jaarmet het Gooi, en dat is de MM, dus zet mij er maar bij
Lach maar
MetZonder je brommert
Die van Jeroen komt tenminste goed vooruit op 25 kw.... Mijne ook wel, maar pas op t laatst
of gaat dat 'm niet worden?Zeg damesss, bij wie mag ik achterop ?
doneIk rij 1x per jaar met het Gooi, en dat is de MM, dus zet mij er maar bij
yeah rightgeen lekdijk aub :p maaruh voor de rest prima
of gaat dat 'm niet worden?
Als ik die dag toevallig kan.....en ik heb toevallig zin..........dan kan het zomaar zijn.....dat ik de kortste route naar Veenendaal neem
Als ik dan zelf nog nieys heb neem ik je aanbod graag aan!!
Zeg damesss, bij wie mag ik achterop ?
Geengeen lekdijk aub :p maaruh voor de rest prima
Bijgeschreven in het startoverzicht.
Goed ideeUurtje of half 10 is veels te laat!!!!! Ik wil daar echt wel rond 11 uur aankomen en een route over de snelweg lijk me niets.. beetje tussendoor knorren... ik zeg half 9 verzamelen 9uur vertrekke!
Ik ben voor de bovenste route denk ikokok...
ik vind het idd prima, wist alleen niet wat de voorkeur had.. maar ik zal de OP aanpassen en ook eens een leuke route uitstippelen (tenzij iemand er al 1 heb klaarliggen ofzo)... zal alleen wel iemand anders moeten voorrijden ivm geen navigatie en het richtingsgevoel van een goudvis
Zal ik die taak maar op me nemen danMeestal verzamelen we inderdaad rond half 9.... Maar nu ik vol vermogen rijd zal half 10 ook wel kunnen. Hoeven jullie niet meer te wachten allemaal
Thanks man..Top
Leukste is natuurlijk op je eigen Daytona Maar je plaats is gereserveerd Als Alex niet wil
Maak 'm dan pas op het laatste moment, anders is ie met de MM alweer stuk