Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zow... we zijn weer thuis...!
Het was een leuke ochtend/middag
Hier zijn de foto's die ik en mijn zoontje (3jr) en hebben geschoten..!
Dus alvast sorry als je er niet helemaal op staat
Ehh ja, dat zag ik ook net Jullie niet tegen gekomen trouwens?
Nou, vooruit dan maar:Post hier je MFMM foto's
Nou, vooruit dan maar:
*KLIK*
Mocht je een foto op groot formaat (niet supergroot, maar in ieder geval groter dan wat achter de link zit ), stuur dan een emailtje of pb met daarin de bestandsnaam van de foto die je wilt hebben. Als je een pb stuurt vergeet dan niet je email adres te vermelden.
Succes met zoeken. Ik ga effe badderen, scheren, eten, bankhangen enz.
Nou, vooruit dan maar:
*KLIK*
Mocht je een foto op groot formaat (niet supergroot, maar in ieder geval groter dan wat achter de link zit ), stuur dan een emailtje of pb met daarin de bestandsnaam van de foto die je wilt hebben. Als je een pb stuurt vergeet dan niet je email adres te vermelden.
Was Amersfoort nog wat? Ben naar de alternatieve locatie gegaan, daar werd nog wel gespeeld (ook nog wat meegedaan)nee jou ook niet gezien, maar liep d'r wel rond 12en, daarna even in Amersfoort gekeken.
Nou, vooruit dan maar:
*KLIK*
DSC_2024/25 van FullyAls je me ergens op de foto's tegenkomt...
En mijn foto's staan (506 stuks) online: Ik heb ze niet allemaal bekeken en dus ook niet de onscherpe er tussenuit gehaald
http://www.circuitpics.nl/mfmm/
Wil je een groot formaat. Dan mail je de naam van je foto (IMG_XXXX) naar het email adres in mijn profiel met de tekst MFMM. Ik reply dan met de fullsize foto. De foto is 17mb groot dus hou hier rekening mee.
Een like op me facebook stel ik op prijs
Berichten zoals. Ik had die rode motor, daar reageer ik niet op
Was Amersfoort nog wat? Ben naar de alternatieve locatie gegaan, daar werd nog wel gespeeld (ook nog wat meegedaan)
Nou, vooruit dan maar:
*KLIK*
oke, here we go ,
oke, here we go ,
Mijn mailtje was al onderweg voordat je dit kon typenoke, here we go ,
Weet waar je aan begonnen bent
Vanavond en de rest van de week.Ik had die grijze motor
Jij bent vanavond wel onder de pannen denk ik Nice pic's !