Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MFMM II - 2.09.2012 - FOTO TOPIC

Ha, als je de mijne nog wat scherper hebt graag..maar dat zal wel niet ;-) nummer 214

Mooie actie foto, met dank aan de fotograaf ! ik weet nu ook dat de onderkant glimt

haha ja S-360 had zijn gopro niet ingedaan.. helaas..

ik mist wel 1 fotograaf ziggy ik weet niet of ik zijn naam goed heb die maakt ook erg mooie fotos altijd

ik mist wel 1 fotograaf ziggy ik weet niet of ik zijn naam goed heb die maakt ook erg mooie fotos altijd
Ziggy had het te druk met anderen dingen:

Hij had dit jaar ook geen camera bij voor zover ik weet.

Laatst bewerkt:

Of willen ze iedereen gewoon een beetje bang maken zodat er geen ongelukjes gebeuren

Niet zo kortzichtig

haha ja S-360 had zijn gopro niet ingedaan.. helaas..

Ik vond het niet nodig om het te filmen.

Film graag spektakel maar dat was er deze meeting niet echt. Enige wheelie die ik heb gezien was die van mezelf.

Leuke reacties mensen. Goed om te horen dat jullie het waarderen

Ach, ik denk maar zo: mocht er geen politie aanwezig zijn, gaat 80% van die fratsen uithalen. Ik denk dat het dan best uit de hand zal lopen.
Al met al, had van mij ook wel ieeets meer spektakel mogen zijn, maar ik heb mij prima vermaakt.

Ik zag ook wat stoere en heel boos kijkende luitjes in witte cammo broeken.. werd er een beetje bang van .. met iets van een R op hun rug..

Laatst bewerkt:
Of willen ze iedereen gewoon een beetje bang maken zodat er geen ongelukjes gebeuren

Niet zo kortzichtig

Idd beetje kortzichtig.. Ik heb aardig wat (kleine) wheelies gezien en nog veel meer burnouts en ik heb niet gezien dat de politie er moeilijk over deed! Het is meer zorgen dat het niet uit de klauwen loopt volgens mij.