Ik kom al wat jaartjes naar de meetings en dat deed ik met heel veel plezier. Dit jaar waren we ietsje later en het viel me al direkt op dat het verhouding technisch gezien rustiger was en vooral tammer dan voorgaande edities. Nu begrijp ik dus waardoor dit wellicht komt. Wel jammer dat alleen de"harde kern"van het alternatief wist..aan de ene kant logisch, aan de andere kant...er komen lui echt van een pokke eind ver weg rijden omdat ze nu al die verhalen wel eens met eigen ogen willen aanschouwen en die missen dan datgene waar iedereen toch ook wel voor komt. De fun....
Dat is wel jammer want hoe leg je dat nou uit aan iemand uit oost-groningen als ie je vraagt waar hij mooie foto's kan maken van een wheelie etc etc
t Blijft klote dat het in voorgaande edities een paar keer fout is gegaan zodat er nu geen "echte"meeting" gehouden kan worden zonder dat onze "blauwe vrienden" [
afbeelding]
staan te
posten en hopen dat er weer eentje geschreven kan worden. in en in triest...
Maar goed, ondanks dat bleef er weer veel te zien en te praten en dat is natuurlijk ook de primaire doelstelling van de MFMM...Tot de volgende keer?