MFMM deel 2 vertrek vanuit Brielle en omgeving.....

Je kan mij van het lijstje halen, morgen motor even vertroetelen met nieuw bloed, dbkiller :( en de nodige dingen en me circuitfiets klaar maken ( voor nog meer Nm's er bij :P ) daarna inpakken en maandag vroeg :W nederland.
volgende keer beter, veel plezier iedereen morgen, hopen op mooi weer en hou het rubber onder. *D

_Tot morgen allemaal (vanuit regio Den Haag :Y )

Hier maar bewolkt, grauw en een spat regen, daar hopelijk beter.

:Y Heb jullie niet gezien bij de Andel.

Ik jullie wel :Y

Wilde een praatje maken maar toen waren jullie spontaan je helm aan het opdoen....beetje te vroeg :X

Dus toen hebben wij ook maar de motor gestart, om verwarring te voorkomen. :Y

Wij stonden vooraan ;)

Wilde een praatje maken maar toen waren jullie spontaan je helm aan het opdoen....beetje te vroeg :X

Wij stonden vooraan ;)

anders hielden ze het niet bij :+ :+

Wij stonden vooraan ;)

Wij waren het wachten een beetje zat en wilden gaan rijden aangezien wij er al even stonden. Het was niet echt de bedoeling dat iedereen meteen ook zou gaan. :P

anders hielden ze het niet bij :+ :+

Beetje grote mond voor iemand die er zelf niet eens bij was :')

Wij waren het wachten een beetje zat en wilden gaan rijden aangezien wij er al even stonden. Het was niet echt de bedoeling dat iedereen meteen ook zou gaan. :P

Wat had je dan verwacht? Dat iedereen blijft staan als er mensen gaan opstappen?
Maar het is allemaal goed gegaan ;)

Wat had je dan verwacht? Dat iedereen blijft staan als er mensen gaan opstappen?
Maar het is allemaal goed gegaan ;)

De kans was wel groot dat andere mensen ook zouden gaan inderdaad. Maar de vertrektijd bij de andel zou toch 10.15 zijn? Wij gingen rond half 11 aanstalten maken. We hadden ook zo'n honger :P Resultaat was wel dat we supermooie plekjes hadden precies daar bij de mac. Vorige keer stonden we ergens voorbij die benzinepomp :+

Laatst bewerkt:
De kans was wel groot dat andere mensen ook zouden gaan inderdaad. Maar de vertrektijd bij de andel zou toch 10.15 zijn? Wij gingen rond half 11 aanstalten maken. We hadden ook zo'n honger :P Resultaat was wel dat we supermooie plekjes hadden precies daar bij de mac. Vorige keer stonden we ergens voorbij die benzinepomp :+

Vertrek tijd was 10.20 :Y
Jullie gingen om 10.13 de helmen opdoen. Ik keek op mijn mobieltje hoe laat het was omdat ik dacht dat ik te laat was :+

Vertrek tijd was 10.20 :Y
Jullie gingen om 10.13 de helmen opdoen. Ik keek op mijn mobieltje hoe laat het was omdat ik dacht dat ik te laat was :+

Oh oke, dan waren we echt te vroeg *D Ik meende me te herinneren dat iemand iets zei dat de vertrektijd al gepasseerd was vandaar. Nouja volgende keer beter... :P

Terug
Bovenaan Onderaan