MFMM 6 mei 2012 Pre-meet regio Amsterdam!

Ennuh was leuk een aantal mensen te ontmoeten:
@oneindig, mooie sx met een super geluid!
@roozie: de bochten op de lekdijk gingen wel goed?
@cbR1000 rijder,naam ff kwijt / niet gevraagd, maar mooie bike! De osco oiler gaat er ook komen voor de er6n van vrouwlief.

dank je, *D als je mijn fiets bedoeld. :P

zeau, weer thuis.

Jammer dat het op een gegeven moment misliep bij de A12, maar volgensmij is iedereen aangekomen @ veenendaal. :) Volgende keer wordt het wel gewoon een snelwegritje :P

Jammer van de overdadige aandacht van de geuniformeerde medemens. :') Ze waren echt overal. :X

full

zeau, weer thuis.

Jammer dat het op een gegeven moment misliep bij de A12, maar volgensmij is iedereen aangekomen @ veenendaal. :) Volgende keer wordt het wel gewoon een snelwegritje :P

ik voel me totaal niet aansprakelijk voor wat er is gebeurd op de A12. :X

Laatst bewerkt:
nassie had fun! Eerste ritje: zeer geslaagd ondanks de gele banaan (tnx guys for the new nick...)

Ik hoop trouwens dat bij degene met die groene Kawa de schade meevalt. Zelf geen last van de val?

Laatst bewerkt:
Het was weer gezellig dames en heren!

Flinke op komst bij Veenendaal en het blauw daar was in tegenstelling tot Amersfoort relaxed te noemen.

Hoe dan ook ik heb een mooie dag gehad en dat stukje lekdijk was voor mij het leukste van de dag.

Heb gister een aantal van jullie op de pre-meet en MFMM ontmoet, dus nu maar even virtueel/officieel/hoedanook voorstellen :+ ;

Ik ben Danny, 26 jaar, woon in Amsterdam en rij inmiddels 7 jaar motor.

Ik was gister op de RC8.

Sluit me graag aan bij wat ritjes hier in de buurt! :]

Heb nog 2 foto's van de pre-meet:

imageuyd.jpg

imageizi.jpg

Just as Danny i met you boys and girls yesterday and wanna introduce myself.
My name is Goran, 33 years old, originally from Croatia but live in Amsterdam for some time now. Speak Dutch and understand it but writing is a bit more difficult so that's why i write in English.
I was on a black BMW S1000RR yesterday.
Looking forward to see you again some time soon for some :] !

Terug
Bovenaan Onderaan