MFMM 4 sept Pre-Meet Amsterdam E.O

Stefanie, ik kan je helemaal geen email of pb sturen want je email is niet vermeld en je pb functie staat uit.

MotorService Haarlemmermeer
contact en info: info@motorservicehaarlemmermeer.nl of mijn prive email

ivm de tijdelijke locatie werkt Iwan (de eigenaar) momenteel op afspraak.

Omdat Iwan nog al vaak met zn handen in de olie of kettingsmeer zit, kan hij niet altijd zijn telefoon opnemen.
Je kan dan beter mij even een belletje/berichtje/pb'tje sturen en dan zorg ik er voor dat je in de agenda komt of dat hij contact opneemt met jou.

Stefanie, ik kan je helemaal geen email of pb sturen want je email is niet vermeld en je pb functie staat uit.

MotorService Haarlemmermeer
contact en info: info@motorservicehaarlemmermeer.nl of mijn prive email

ivm de tijdelijke locatie werkt Iwan (de eigenaar) momenteel op afspraak.

Omdat Iwan nog al vaak met zn handen in de olie of kettingsmeer zit, kan hij niet altijd zijn telefoon opnemen.
Je kan dan beter mij even een belletje/berichtje/pb'tje sturen en dan zorg ik er voor dat je in de agenda komt of dat hij contact opneemt met jou.

Ik heb het nu verandert in mijn profiel, sorry! :$
Ik krijg maandag mijn nieuwe band en vroeg me af of ik dan met mijn wiel naar jullie toe kan komen en de band erom kan laten leggen? Aankomende dinsdag?
:)

Skaffz good boy :P

Stefanie, ik kan nog steeds geen pb's sturen _O-
en ja hoor dat kan. Stuur mij anders even een email via contact@motorservicehaarlemmermeer.nl dan kunnen we tijden en dergelijken overleggen?
En dan mail ik je meteen het adres *O*

en ja hoor dat kan. Stuur mij anders even een email via contact@motorservicehaarlemmermeer.nl dan kunnen we tijden en dergelijken overleggen?

Hahahah, lekker bezig! Nu kan het wel als het goed is! |( Maar ik zal je even een mail sturen! Bedankt in ieder geval.

Laatst bewerkt:

Omg hoe oud ben jij wel niet ijsje?

Mijn OVB gaat weg, ik kom nu sowieso, afgelopen maandag een ritje gemaakt met MasterTommy en Skaffz, en ik denk dat het wel lukt om mee te gaan :)

@skaffz wat rij je eigelijk? ik kan nog een klein ritje maken met mijn achterband, morgen al plannen voor een ritje?

ik rij hetzelfde wat jij rijdt, alleen dan ander bouwjaar, met grotere billen.
ik wil best rijden straks.
heb je whatsapp? 0611036956
ik durf te wedden dat tommy ook zin heeft om te rijden
(wij rijden nu al? sinds 2 weken elke dag volgends mij :P)

ja kut, ik ben net bezig mijn achterwiel eruit te halen draai ik het boutje dol dat aan de rechter en linker kant zit zodat je je kletting los kan halen laat maar zeggen! Dus gaat nog wel even duren nu!!!!! Helaas wordt volgende week. Had er wel zin in!

Niet erg.. Met dit weer ga ik niet rijden :p

dat moet je ook aan proffesionals overlaten :Z
ja kut, ik ben net bezig mijn achterwiel eruit te halen draai ik het boutje dol dat aan de rechter en linker kant zit zodat je je kletting los kan halen laat maar zeggen! Dus gaat nog wel even duren nu!!!!! Helaas wordt volgende week. Had er wel zin in!

.....
nou?,daar moeten we nog even over nadenken. ;)

komt gij met de schildpad?

:W
full

:Y ik rij mee *O*
ik hoop wel dat we beter weer hebben dan de laatste weken :r :}

count me in to, vorige keer was t ook helemaal goed met ze alle na daar heb je weer een mooie route voor ons klaar staan?

Terug
Bovenaan Onderaan