Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MFMM 2011 Flevoland afspreek topic

Hey rob das zeker goed plan bij jou op de oprit een koud biertje

Tonny heb eindelijk geen 25kw meer met die blauwe sv dus hij kan wel voorop rijden hoeven we niet steeds op hem te wachten haha.

H'wijk een optie? als jullie t graag willen jongens dan doen we dat maar, maar staat ze er niet ga ik echt noooooooooooooooiiiiiiiiiitttt meer langs h'wijk, behalve doordeweeks iedere dag omdat ik in h'wijk werk

googlemaps linkje van de route van vorig jaar

vanmiddag ff heerlijk rondje gereden met RVT, MCnevers, roy remond en buurman RVT. biertje daarna was weer erg lekker. hopen dat t ook zulk weer is bij motor meeting, is t weer wat drukker dan vorig jaar

Gozer ik heb jullie nog zien rijden met ze alle. Ik was op dat moment bezig met het in elkaar zetten van de motor.

vanmiddag ff heerlijk rondje gereden met RVT, MCnevers, roy remond en buurman RVT. biertje daarna was weer erg lekker. hopen dat t ook zulk weer is bij motor meeting, is t weer wat drukker dan vorig jaar

sms ff de volgende x

Gister nieuwe veertjes erin gedaan.. stuurt stukken beter nu!

en er zat ook te weinig olie in.. handige japanners!

Heb jullie nog wel gehoord volgens mij..

we waren rond 1 uur bij de BP en rond half 2 dronten uit gereden. Slechte vering is echt een kwaal van die japaners is ook een grote klacht bij mijn motor heel veel gasten zetten er de veren op van een ZX6R.

Hey donny waar zat jij ergens dan zag je ons met zes man of alleen met 3

we waren rond 1 uur bij de BP en rond half 2 dronten uit gereden. Slechte vering is echt een kwaal van die japaners is ook een grote klacht bij mijn motor heel veel gasten zetten er de veren op van een ZX6R.

Ik heb alleen de binnen veren vervangen.. progressieve veren van wp gekocht!
Maar dat is ook al een hele verbetering!

Maar vroeg niet hoe laat je waar was alleen of je de volgende x ff smst

Nee slimkees omdat je stuurde dat je ons nog had gehoord denk zet ff tijden erbij dat wij in dronten reden. progressief en ook andere olie erin dan? of dezelfde want je ken ook dikkere olie gebruiken toch

Nee slimkees omdat je stuurde dat je ons nog had gehoord denk zet ff tijden erbij dat wij in dronten reden. progressief en ook andere olie erin dan? of dezelfde want je ken ook dikkere olie gebruiken toch

Jup heb ik ook.. hoort bij de veren hea!

ik ben er ook bij , ik vertrek vanuit lelystad...hopen dat et weer nu wel goed is , maar ja daar is het nog te ver voor weg !!

Ik ga ff kijken of ik deze dag vrij kan krijgen! Lijkt me wel leuk. Ik kom vanuit Almere, maar wil best via Lely rijden! Ik laat het nog weten!!

je moet ook niet werken op zondag, das motor dag

Ik meld me ook aan bij deze vanuut lelygat

mooi, hoe meer hoe beter. je staat erbij genoteerd

Ik kom ook, moet er maar me leren leven dat ik van Almere eerst naar Lelystad moet rijden. hahaha!

count me innnnnnnnn

uiteindelijk is onze binnendoor route veel leuker dan die saaie snelweg kilometers. ik zet je erbij

lijkt mij ook wel erg leuk om een keer bij een meeting te zijn kom uit biddinghuizen. heb dan net een jaartje mijn rijbewijs en rij op een honda cb 250 two fifty/nighthawk ( welk van de 2 is niet erg duidelijk aangezien dat niet goed staat aangegeven op mijn papieren). nou is mijn fietsje niet bepaald de snelste en aangezien die nu ook deels uit mekaar ligt hoop ik dat ik deze optijd in elkaar heb zitten. nou heb ik ook totaal geen ervaring in een grote groep rijden is dat een groot probleem dan ?

Harderwijk is voor mij ideaal! count me in

Hey Joran, de meeting op de 15e staat in de agenda! :-)

Bjorn, je bent uiteraard van harte welkom! Wel is het even behoorlijk wennen om in 1 keer in een groep te rijden (meeste maken de fout om te dicht op elkaar te rijden of niet in 'baksteen'). Probeer gewoon te oefenen (als je motor weer in elkaar zit) in een wat kleiner groepje en ik denk dat ik namens iedereen kan spreken dat je van harte welkom bent om een keer met ons mee te gaan. We gaan zelden over de snelweg (behalve als Joran er is :-) -geintje-) dus die snelheid komt vast goed.

Al met al wordt het een mooi groepje. Darksight heeft weer mooi mazzel want die kan in goed gezelschap (just a girl) wachten totdat wij er zijn :-)

Ik zeg in elkaar zetten dat ding....
in een groep rijden moet je toch een keer doen en stelt opzicht niet zoveel voor, we geven je wel even een spoedcursus :-)

Laatst bewerkt:

als je weet wat baksteen formatie is, dan komt het helemaal goed met het rijden in een grote groep.

Baksteen formatie houdt in dat je op de andere helft van de rijstrook rijd van de voorganger
rijd de gene voor jou links van het midden, dan rijd jij rechts van het midden, en de gene achter jou weer links van het midden enz. of andersom

En jou motor heet gewoon een Honda CB250 met als extra naam de nighthawk. alleen heeft CB750 ook de bij naam nighthawk,

ow.. en ik zal vragen of Eerf ragus ook met zijn CB250 komt ipv zijn Zephyr

Laatst bewerkt:
Áls dat gewoon doorgaat, via Harderwijk.. dan sta ik er ook..