Handig! hoef mezelf niet eens in te schrijven zie ik net..
maar we kunnen toch gewoon lands h'wijk gaan? komen we in principe toch langs!?
@sollx
ennu... ik wil wel voorrijden, geen probleem! anders gaat joran denk ik wel
de route van de vorige keer vond ik wel prima eigenlijk! moet je me die ff laten weten!
Ennu, teun gaat zou volgens mij ook gaan vanaf de mac (was de vorige x in mei ook mee, gele TL)
dus die zal ook wel een paar jongens meenemen!
En die gasten uit urk de vorige? gaan die het op tijd halen??
misschien gaan er nog meer mee vanuit dronten die geen lid zijn! laat ik nog wel ff weten!
vanmiddag ff heerlijk rondje gereden met RVT, MCnevers, roy remond en buurman RVT. biertje daarna was weer erg lekker. hopen dat t ook zulk weer is bij motor meeting, is t weer wat drukker dan vorig jaar
we waren rond 1 uur bij de BP en rond half 2 dronten uit gereden. Slechte vering is echt een kwaal van die japaners is ook een grote klacht bij mijn motor heel veel gasten zetten er de veren op van een ZX6R.
Nee slimkees omdat je stuurde dat je ons nog had gehoord denk zet ff tijden erbij dat wij in dronten reden. progressief en ook andere olie erin dan? of dezelfde want je ken ook dikkere olie gebruiken toch
lijkt mij ook wel erg leuk om een keer bij een meeting te zijn kom uit biddinghuizen. heb dan net een jaartje mijn rijbewijs en rij op een honda cb 250 two fifty/nighthawk ( welk van de 2 is niet erg duidelijk aangezien dat niet goed staat aangegeven op mijn papieren). nou is mijn fietsje niet bepaald de snelste en aangezien die nu ook deels uit mekaar ligt hoop ik dat ik deze optijd in elkaar heb zitten. nou heb ik ook totaal geen ervaring in een grote groep rijden is dat een groot probleem dan ?
lijkt mij ook wel erg leuk om een keer bij een meeting te zijn kom uit biddinghuizen. heb dan net een jaartje mijn rijbewijs en rij op een honda cb 250 two fifty/nighthawk ( welk van de 2 is niet erg duidelijk aangezien dat niet goed staat aangegeven op mijn papieren). nou is mijn fietsje niet bepaald de snelste en aangezien die nu ook deels uit mekaar ligt hoop ik dat ik deze optijd in elkaar heb zitten. nou heb ik ook totaal geen ervaring in een grote groep rijden is dat een groot probleem dan ?
Áls dat gewoon doorgaat, via Harderwijk.. dan sta ik er ook..Hey Joran, de meeting op de 15e staat in de agenda! :-)
Bjorn, je bent uiteraard van harte welkom! Wel is het even behoorlijk wennen om in 1 keer in een groep te rijden (meeste maken de fout om te dicht op elkaar te rijden of niet in 'baksteen'). Probeer gewoon te oefenen (als je motor weer in elkaar zit) in een wat kleiner groepje en ik denk dat ik namens iedereen kan spreken dat je van harte welkom bent om een keer met ons mee te gaan. We gaan zelden over de snelweg (behalve als Joran er is :-) -geintje-) dus die snelheid komt vast goed.
Al met al wordt het een mooi groepje. Darksight heeft weer mooi mazzel want die kan in goed gezelschap (just a girl) wachten totdat wij er zijn :-)