Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
als et niet erg is en ik vrij krijg van et werk zou ik graag met jullie mee willen rijden beter dan alleen
Aah, ik was weer te voorbarig danke schön! Nouja.. 7:30 op, 8:00/8:30 Akermaat, 9:00 Bp Halfweg.. Moet te doen zijn voor een keertje
al heb ik wel een gruwelijke hekel aan vroeg opstaan op vrije dagen..
Mag ik ook nog mee?
Niet de voorste, de 2e
De voorrijder weet namelijk de route, dus die moet voorop blijven rijden (hoewel richting veenendaal er wel meerdere mensen het zullen weten, 1 voorrijder is toch handiger).
Mja verder is het vrij makkelijk toch, gewoon allemaal goed baksteen rijden en goed en optijd richting aangeven, dan komt t wel goed
Welnee, gewoon vol in het diepe springen, leer je het meteen goed nah, dat sluiten we op locatie wel ff kort denk? Zit vast wel een enthousiasteling tussen..
Op de snelweg???En de voorste kan dan eventueel (als hij dat aandurft) een kruising blokkeren. (Is tegen de wet dat klopt, maar weet van de vorige keren dat dit toch gedaan wordt )
Op de snelweg???
Even zonder dollen... lijkt mij niet nodig.. als we in baksteenopstelling rijden en zo ook blijven rijden (dit heb ik helaas wel eens anders gezien ja) dan gaat het allemaal goed komen hoor.
Tegen de tijd dat je de A12 af moet sta je toch al in de (motor) file, dus dan hoeft er echt niemand de kruisingen af te zetten
Zodra we de snelweg op rijden komen we iets verderop zo'n snelweg rotonde tegen met stoplichten en shit... Bijvoorbeeld daar dus Verder is het inderdaad niet nodig bedenk ik me nu
Ik ben er ook bij!
Waarom geven MFHers zich ovb op? Typisch (of is er voorafgaand een MFH-feestavond waar ik nog niks van weet? )
ik heb er zin in jongens
wij komen gewoon naar jullie toe als 1 van ons het kan vinden ik namelijk niet
misschien gaat er nog een maatje met ons mee maar dat word de dag zelf wel duidelijk
Haha, als ik het zo zou lezen, zou ik zeker verkeerd rijden.Zo moeilijk is het niet!
Gewoon vanaf de Coentunnel richting Haarlem rijden. Bij de suikerfabriek neem je de afslag.
Doe anders ff via googlemaps een route plannen, plaatje in de startpost is klikbaar
Lijkt me niet handig om die rotonde te blokkeren Beetje te groot daarvoor.. Als de groep daar gesplitst word dan rijd de 1e groep maar wat langzamer tot de 2e groep weer bij is.Zodra we de snelweg op rijden komen we iets verderop zo'n snelweg rotonde tegen met stoplichten en shit... Bijvoorbeeld daar dus Verder is het inderdaad niet nodig bedenk ik me nu
Haha, als ik het zo zou lezen, zou ik zeker verkeerd rijden.
Vanaf de Akermaat moet je idd Haarlem aanhouden, afslag A200 nemen (Haarlem, Amsterdam en nog iets). Dan de 3e afslag op de rotonde (richting Amsterdam). En op de A200 de 1e afslag pakken, bij de kruising naar links en dan met de bocht mee naar rechts..
En dan ben je er!
pppff, en dan zeggen ze dat vrouwen erg zijn..ja nou snap ik het niet meer
en wat een irritante avatar heb jij
Lijkt me niet handig om die rotonde te blokkeren Beetje te groot daarvoor.. Als de groep daar gesplitst word dan rijd de 1e groep maar wat langzamer tot de 2e groep weer bij is.
@Nofri: Ik zet me ovb omdat ik alleen ga als ik niks beters te doen heb die dag. Ik vind het grappig, maar ga er geen dag speciaal voor vrijhouden.
Ging vorig jaar ook prima hoor Vind dat juist wel een charme hebben Motorrijders eerst!
snap al waar het is dat ga ik zo vinden