30 Augustus 2009
Dit topic was er nog niet, mogelijk geen animo of niemand had er zin in
Ik doe maar even een poging wat op poten te zetten, de MFMM komt er aan en ik wil niet alleen die kant op
Verzamelen en tanken vanaf 8:30
Vertrekken om 9:00
Verzamelen aan de BP Halfweg:
[afbeelding]
Wie rijden er mee?
- Capa (hopelijk niet alleen
)
- ?
Ik zal het ff in het topic gooienIk zou eerst informeren bij MFH die zullen ook wel iets op poten zetten vanaf de BP Halfweg
haha ik dacht dat je kon uitzoomen maar dat is niet zomiss een edit als dat mogelijk is .
En nu zijn er 2 topics .....Ik zou eerst informeren bij MFH die zullen ook wel iets op poten zetten vanaf de BP Halfweg
Ja sorry, had deze nog niet gezien... zag namelijk dat er nog niets in MFH stond, vandaar.
haha ik dacht dat je kon uitzoomen maar dat is niet zomiss een edit als dat mogelijk is .
Enne, meldt hem ook even aan mij het MFMM topic, want daar staat ie dus ook nog niet in de OP
(daar had ik nl ook al gekeken voordat ik wat opstartte...)
T wordt alleen elk jaar wel vroeger he
Komen jullie nu wel langs?? In mei was dat nl teveel moeiteKunnen de tijden beiden niet een half uurtje later? Kunnen we nog fatsoenlijk van Akermaat vertrekken richting halfweg..
wrom zou t niet mogen??Kan ook wel mee gaan, als het mag natuurlijk. Wel leuk om weer even in mijn oude woonomgeving rond te rijden.
Tinus
oke.. mss nog eens roepen daar dan? (of heb je dat inmiddels al gedaan...)Was al gemeld, alleen moest de TS van het MFMM topic nog even een update uitvoeren
wrom zou t niet mogen??
You are van harte welcome
Ovb
T wordt alleen elk jaar wel vroeger he
Kan ook wel mee gaan, als het mag natuurlijk. Wel leuk om weer even in mijn oude woonomgeving rond te rijden.
Tinus
Kunnen de tijden beiden niet een half uurtje later? Kunnen we nog fatsoenlijk van Akermaat vertrekken richting halfweg..