MFMM 2... Vertrek vanuit Amersfoort

Zoals het er nu uit ziet gaat het me lukken met de oppas, dus

IK GA MEE *O* *O*

Laatst bewerkt:
Hey Guys..
10.00 Mac in A'foort klinkt goed.
Zat mij er maar bij op de list.

Vertrekken er nog meer uit omgeving Haarlem/IJmuiden/Beverwijk??

Vertrekken er nog meer uit omgeving Haarlem/IJmuiden/Beverwijk??

Uhh ja, maar dan al een dagje eerder denk ik... zo niet, laat ik het je weten.
Maar... tjek even het Haarlem topic anders, daar zitter er nog veeeeel meer die ook gaan! (weet alleen niet of ze ook bij deze groep verzamelen, denk ut niet, misschien alleen rogerno1)

Yo :W ook ik ben van de partij.

moet alleens nog eens ff zien welke motor ik meeneem. :?
yammie of harley.. :P

ik ziet het wel.. waarschijnlijk de yammie omdat het stukje amersfoort veenendaal meestal op wat *auhm* HD onwaardige snelheden. gerdeden word.. *O* *O* *O*

tot dan dan maar :W

en wanneer vertrekken jullie uit amersfoort....?
adres is ook wel handig...
groeten,
laurenspaalvast@hotmail.com

maanlander 30 Amersfoort

@#$#$%$^.... moet wel werken

maar ik heb een half dagje... tot half 1.... dus ik kom denk ik nog wel even spieken

Uhh ja, maar dan al een dagje eerder denk ik... zo niet, laat ik het je weten.
Maar... tjek even het Haarlem topic anders, daar zitter er nog veeeeel meer die ook gaan! (weet alleen niet of ze ook bij deze groep verzamelen, denk ut niet, misschien alleen rogerno1)

Een dagje eerder??Hoezo dan ??

Wil wil mee!!
Amersfoort Noord.........uh , is dat aan de A28?

Nope..Ligt langs de A1...Voor Hoevelaken..Ruim ervoor..als je van Amsterdam afkomt.

oke............kom van rotterdam......dussuh, ik pak wel een kaart............maar schrijf maar bij!!

Een dagje eerder??Hoezo dan ??

Als t even kan blijf ik bij vriendjes Detox en F&S slapen...gezellig toch?? Haak ik aan bij KBH groep bij de mac, en zie ik jullie daar allemaal!

Renzo neemt z'n zusje Bronya mee, wel op haar eigen fiets hoor, dus die kan er ook bij. :Y

Im There 8-)

(evt met wat mensen vanuit utrecht, maar dat horen jullie nog, zelf ben ik er zowiezo! )

Bauke, ik geloof niet dat Big Jim meerijdt hoor, die heeft nl een ander topic geopend om vanaf Noord Holland te rijden...

Terug
Bovenaan Onderaan