- Onderwerp starter
Nee hoor Dion, nu hou ik er over op! Je hebt een hele mooie motor, en binnekort je papiertje
Aaah...Duidelijk!! Ik snapte het al niet..
Dion ...succes met afrijden!!!
Wanneer moet je opkomen ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee hoor Dion, nu hou ik er over op! Je hebt een hele mooie motor, en binnekort je papiertje
Aaah...Duidelijk!! Ik snapte het al niet..
Dion ...succes met afrijden!!!
Wanneer moet je opkomen ??
en nee, niet allemaal yamaha, een GSXR1000 en een ZX6R
geen honda
nee, geen honda maar wat niet is kan nog komen...
Hey mensen,
Ik neem ook nog 2 mensen mee of misschien 3, ze hebben geen profiel op motor-forum maar komen ook met mij mee naar de BP. dus staat de teller inmiddels al op 12.
Ik heb er nu al zin in
ach maakt ook niet uit , als we maar met een leuke groep zijn
Nice!uhmmmm k zal proberen om de groep die bij de akermaat (heemskerk/beverwijk) ook die kant op te krijgen zodat de groep uit den helder en omstreken ook mee rijd
BigUncleJimmy, ff een updatetje ik heb vandaag me avb gehaald.Ik tel er 13... Amen to that!!
BigUncleJimmy, ff een updatetje ik heb vandaag me avb gehaald.
Dus binnen een maandje op mn eigen motor.
uhmmmm k zal proberen om de groep die bij de akermaat (heemskerk/beverwijk) ook die kant op te krijgen zodat de groep uit den helder en omstreken ook mee rijd
Ik wil ook mee :D (en ik neem iemand mee achterop )
Ik wil ook mee :D (en ik neem iemand mee achterop )
Welkom in de warmste groep van MF!Ik wil ook mee :D (en ik neem iemand mee achterop )
Zet mij maar in voor zeker En een maatje van me gaat ook mee, maar dan achterop... Hij zit overigens niet op MF ofzo...
Zet mij maar in voor zeker En een maatje van me gaat ook mee, maar dan achterop... Hij zit overigens niet op MF ofzo...
Pietje Bell
Ik zal het aanpassen...Heeft je maatje ook nog een naam ??
Pietje Bell
Wat jij wil.....
hey big jim
was super die cbr dag maare beetje jammer dat je nou weer over de a2 a12 gaat met de groep dacht dat je zou aansluiten in amersfoort bij de mac dan hadden we weer bij de a1 vanuit almere aangesloten
maar ja zie je mischien daar wel enne ben zeer benieuwd naar de fotos
ltrsssssss