MFMM #1 2013 Pre-meet Amsterdam

Route:

• Direct (verz. 10:00)

Stemmen: 3 21,4%
  • Via Lekdijk (verz. 9:30)

Stemmen: 11 78,6%

• Totaal aantal stemmers
    14
Oeehh lijkt me ook wel leuk om mee te rijden. :@ Ken dan wel niemand, dus ik spreek maar het groepje motoren aan dat daar ergens staat. :P
Aangenaam Jim hier.
te herkennen aan: rood met zwarte cbr1000f. Koffer aan de linkerzijde , duo achterop. Witte suomy systeemhelm. :Y

Aangenaam Jim hier.
te herkennen aan: rood met zwarte cbr1000f. Koffer aan de linkerzijde , duo achterop. Witte suomy systeemhelm. :Y
Mooi! Dan tref ik je daar bij de Foodstrip. *O* Zelf rij ik op een zwarte Transalp X650V met topkoffer achterop. :)

Mooi! Dan tref ik je daar bij de Foodstrip. *O* Zelf rij ik op een zwarte Transalp X650V met topkoffer achterop. :)
Koffercrew *O* ;) :)

Haha gezellig , de rest leer je snel genoeg kennen komt helemaal goed!

Nu mijn motor nog afbouwen morgen en wassen en poetsen Zaterdag :+

Is het goed als een nieuwbe ook aanhaakt ???
Geen zin om in mijn eentje er heen te rijden ....
Grtz

Ik heb een zwarte zxr ... MN-40-HP ff geen foto zit op een gast computer...
maar gezellig bedankt :)

Zo motor is gewassen en gepoetst , straks nog ff kijken voor een TomTom , de contour ophalen en plaatsen , headsetjes opladen.
Middenbok is al verwijderd. Bijna klaar voor morgen *O*

Ik heb er nu zoveel energie in zitten en tijd dat ik gewoon ga.

geen contour overigens dat lukte niet meer.
TomTom ligt aan de lader.
Motor is gepoetst
pak ligt klaar
headsetjes aan de laders

Morgen nog ff tanken vlak voor de strip en dan ben ik er. :)

Ik ben d'r morgen om half 10. :+ Nog ff tanken bij de Makro, bandjes oppompen daar bij de Shell in Zuidoost en dan ben ik klaar voor morgen.

Okeuh , ik krijg net door dat MasterTommy het weer niet vertrouwd dus ik mag/moet het stokje overnemen.

Ik ben er rond 09.30 en verwacht rond 10.00 10.15 te vertrekken vanaf de FS.

TomTom ligt aan de lader die word getest op het stukje heen. *O* we maken er een feestje van. :)

Oh btw:

Ik heb mijn complete Doppendoos in de koffer zitten. Mocht iemand onderweg ergens tegen aan lopen spreek mij even aan dan kijken we of het op te lossen valt. *D

Ik haak af, weersvoorspelling niet best... :r :r :r
volgende keer beter :Y

Geweest in Veenendaal. As usual later als elk ander. Weinig MFA waar kunnen nemen.
Het was niet echt lekker weer.

Greetz Wizzie

Weinig MFA?

We waren er met 10 man ofzo lijkt mij voldoende

Terug
Bovenaan Onderaan