MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Leuk om te horen!
Zie momenteel teveel mensen om me heen neervallen.
Dus doen en nu doen. En dat doe je goed!
Alvast heel veel plezier gewenst met de nieuwe aanwinst.
En... de komende trip.
 
Leuk om te horen!
Zie momenteel teveel mensen om me heen neervallen.
Dat is dus precies waarom ik nu dit soort onzinnige dingen uithaal, gewoon omdat het kan. Zolang mijn lijf het toelaat (en de bankrekening), probeer ik zoveel mogelijk leuke herinneringen te creëren en nieuwe mensen te ontmoeten. De T7 inclusief Travel Trophy past mooi in dat plaatje.
 
Dat is dus precies waarom ik nu dit soort onzinnige dingen uithaal, gewoon omdat het kan. Zolang mijn lijf het toelaat (en de bankrekening), probeer ik zoveel mogelijk leuke herinneringen te creëren en nieuwe mensen te ontmoeten. De T7 inclusief Travel Trophy past mooi in dat plaatje.
Herkenbaar.
Kortom, volgende week weer naar Italië.
Skiën met zijn allen. La dolce vita heet dat toch?
 
Voordat je het weet lever je 100 Co2 punten in door je skivakantie en mag je 2 maanden geen motor meer rijden. Dus ook dat is weer een aanleiding om het er nu nog even van te nemen. *O*
 
Een hele maand geen posts hier kan natuurlijk niet :N



:W
 
De KTM staat droog en warm en ik heb er nog niet eens aan gedacht dat te veranderen :')

Maar van mij mag de lente beginnen :Y
 
Afgelopen woensdag heb ik hem voor het eerst weer uitgelaten. Na 60 km een houten komt en pijn in m'n linker pols. Moet dus weer ff wennen :')
 
Ik heb gisteren 100km erbij gezet, dus nog lang niet ingereden. Nergens last van, al twijfel ik of mijn reet de T7 gaat waarderen. Ook wennen waarschijnlijk.
 
De Yami vergt wat gewenning, maar als je er aan gewend bent kan je er tot aan je pensioen mee door ploffen.
Bijvoorbeeld meerdere versnellingen achter elkaar terugschakelen, dan moet je voet iedere keer een stuk omhoog voordat hij naar de volgende versnelling terug wil. Het rijwielgedeelte is anders en dat vertaald zich in vlotter sturen, dus ik ben nog wel eens wat te vlot. (mis de apex) Meer motorrem en aan/uit reactie dan ik gewend ben met de BMW, dus ook dat maakt het dat ik nog wel eens raar een bocht in ga.

Verder is het wel een fantastisch ding. Blok loopt als een zonnetje en alles zit waar het hoort. Hij is speels licht en je wordt in stedelijk verkeer wat baldadig, zelfs op mijn leeftijd.
 
Bijvoorbeeld meerdere versnellingen achter elkaar terugschakelen, dan moet je voet iedere keer een stuk omhoog voordat hij naar de volgende versnelling terug wil.

Het is ook net alsof je terugschakelen beschrijft maar dan alsof ik er bij ben, heb je eens overwogen een boek te schrijven?. :+

Maar effe serieus, het Flevoland topic stond met enige voorsprong hoger. Dat we een beetje doods zijn is één ding, ik heb ook een hele tijd pauze...maar onder Flevoland? verwacht meer van dit topic. :/
 
Wel een heule lange :')
Accu vd KTM zit vol. Ik overweeg 'm vanmiddag even mee te pakken, maar het is meer een fiets-afstand :/
Klein ommetje extra misschien :)
 
Ben 2 weken vry en het is weer beter weer...dus.....
20230403_112611.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan