MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Gisteren mijn Schubert E1 binnen gekregen...nu nog de interphone avant inbouwen
20220303_115806.jpg
 
Zag hem ook in de aanbieding bij Louis.de maar ik twijfel. Ik kijk bij mijn huidige Schubert al tegen de rand van de bovenkant aan en met het vizier helemaal dicht moet ik tussen die zwarte rand van de helm en de rand van het binnenruitje gluren. Ik zoek dus eigenlijk een helm die minder voor mijn ogen zakt. Helaas geen motorbeurs om het uit te proberen. Iemand een suggestie? Ik wil wel een klaphelm.
 
Ik vond de E1 helaas niet fijn zitten :N

Al vond ik dat van de Nexx na een paar dagen ook niet meer :')

Btw: eerste tank al weer leeggereden. Dat was lekker deze week, behalve het tanken natuurlijk.... :X
:') gelukkig geen grote tank ;)
2 jaar terug leek de diesel aardig richting de 1 euro te gaan.... nu naar de 2 euro :(
 
:N We gaan een hele maand geen posts helaas niet niet halen :N

Als de zon weer wat meer schijnt maar weer eens een MF Gooi ritje doen?
 
Eerste kilometers hier ook gereden. Drie dagen Eifel.
Wel lekker opstarten zo. In de middag kwam je af en toe wat motorrijders tegen, maar in de ochtend was het gewoon leeg!
En dat terwijl het gewoon prima rijweer was (in de ochtend wel even de handvatverwarming aan).

Het Ahrtal is overigens weer aardig door te rijden. Niet overal (en door de week wegens werkzaamheden wat minder vermoed ik). Maar voor veel passages gaat het weer.
 
Weet iemand nog een leuke route met veel bochten die de moeite waard is en goed te rijden vanuit omgeving 't Gooi? :]
 
Weet iemand nog een leuke route met veel bochten die de moeite waard is en goed te rijden vanuit omgeving 't Gooi? :]
Tja, vaak zijn het maar een paar bochten en dan weer recht. Je kan het een beetje zoeken op de dijkjes langs de Amstel en de Waver of de Lekdijk. Maar met mooi weer veel fietsers en de maximum snelheid is ook niet zo leuk.

Of eerst de A1 een stuk nemen en dan binnen door verder naar de IJsseldijk. Beetje van Deventer naar Zwolle.
 
Tja, vaak zijn het maar een paar bochten en dan weer recht. Je kan het een beetje zoeken op de dijkjes langs de Amstel en de Waver of de Lekdijk. Maar met mooi weer veel fietsers en de maximum snelheid is ook niet zo leuk.

Of eerst de A1 een stuk nemen en dan binnen door verder naar de IJsseldijk. Beetje van Deventer naar Zwolle.
Thanks. Ben uiteindelijk via Nijkerk richting Putten, Ermelo gereden en zo een heel rondje Veluwe eraan geknoopt.
 
Ritje dan maar....
Bij goed weer > droog en 18+ graden.

Zondag 24 april 2022. Rond 11 uur starten. Locatie volgt ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan