MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .

Is dat het pontje over de Ijssel?


Wordt wel weer eens tijd ja. Iemand die dit wil organiseren|? Ik ben daar zelf niet goed in. :N

Wie mee wil... super gezellig! Daarom stel ik het voor. Maar ik ga er geen 350 km dag van maken.
Iedereen is gelukkig vrij voor zichzelf te beslissen in dit land, nog wel tenminste :/

Nou ja, het voorzetje kwam eigenlijk van Plex. :+



Motoren staan te shinen in de woonkamer, klaar voor morgen. :Y

Sandy rijdt heel netjes maar IMHO af en toe wat te voorzichtig/onzeker. Maar gaat vast goedkomen, desnoods doen we samen iets langer over een verdwaald stofpaadje. :Y


Nieuwe liefdes...anderhalve meter hè. :+ Nee, leuk man. Wil ze niet achterop? :)
 
Will is de schuldige ja :')
Die zag ik trouwen VOL door rood kachelen :o

We wachten op elkaar bij afslagen en lastige punten morgen :Y
 

Het verbod geldt in de weekends van 1 maart tot en met 1 november op de Lekdijk tussen de Zijdeweg (Lopik) en Willige Langerak. Aldus de link.

:+
 

Het verbod geldt in de weekends van 1 maart tot en met 1 november op de Lekdijk tussen de Zijdeweg (Lopik) en Willige Langerak. Aldus de link.

:+
Het is te hopen dat de KNMV hier nog wat tegen gaat doen. Anders ga je heel snel overal geweerd worden :/
Al bij de hoogste rechter geweest, dus zal wel niets meer te halen zijn :/



Morgen komen we daar iig niet :)
 
Al zouden we er wel komen....wat moet, dat moet. :)

Dacht ooit eens gehoord te hebben dat het juridisch helemaal niet rond was terwijl er wel borden stonden. Nu dus ook voor het echie, jammer hoor... :/

Enige oplossing is dus...met z'n allen een doordeweekse dag prikken om de hele dag alleen dat traject heen en weer te rijden. :)
 
30 x op en neer en dan 12 ruggen boete betalen....
Ben jij familie van ene Poikie? 🤨
 
IMG-20200920-WA0003.jpg
 
Wilco bedankt weer voor het voorrijden! De anderen: bedankt voor de gezelligheid, voelde weer een beetje als vanouds. :]
 
Wilco, bedankt voor het voor rijden..met Detox en T.. richting noorden nog ff bakkie gedaan in Garderen. Moiie rit vandaag.
Leuke groep, die uit het Gooi :)
 
Proberen dit jaar nog eens te doen en volgend jaar überhaupt wat vaker :)
Prima dag gehad :Y

Nu bier en MotoGP 🤪
 
Leuk wat nieuwe gezichten te begroeten en fijn weer wat oude vertrouwde koppen te zien. Alle tijd van de wereld momenteel dus volgende keer schuif ik zeker aan! 💪🍺
 
Terug
Bovenaan Onderaan