MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
1600081710695.png
 
Rondje gereden? 🤨
Niet over de Ring, dat was n spontaan uitstapje. Komt nog wel n keer.
Verder heerlijk gereden en genoten van de wegen die Duitsland te bieden heeft!

Tklinkt heel raar natuurlijk, maar ik ben blij dat ik de mx5 heb, ik heb daarmee zoveel meer plezier tijdens het rijden dan op de motor helaas. In mij schuilt helaas geen echte motorrijder.
 
MX-5 is ook niet verkeerd. Nieuwe model MX5/Fiat Spider is ook echt mooi.

Over Fiat's gesproken en plezier tijdens motorrijden...

1600205590791.png



Zaterdag ophalen. Bij de MiTo is de riem eraf gelopen, ruim voor de interval maar vooruit, met 360k op de klok is het wel mooi geweest, toch in 2,5 jaar tijd 135k mee gereden dus het beestje heeft z'n werk gedaan, liever wat anders dan opknappen.

En qua timing komt het qua centjes een beetje ongelukkig uit, liever een leuk aangekleed klein autootje, lekker zuinig, dan een uitgeklede Golf. Hier zit alles op en aan, zelfs lederen bekleding met stoelverwarming. En 160k gedraaid dus ik kan er weer even tegenaan. 8-)

En wat betreft rijplezier van motorrijden, ik doe nu een weekje alles op de Husq en ik moet toegeven, dat is gewoon ontzettend kut.

Het is koud. Het is koud vanaf de eerste kilometer snelweg en dan moet ik er nog honderd. En als ik dan denk dat het eindelijk over is moet ik nog een klein stukje provincialeweg door een bosgebied; nog kouder, nog kutter. Het is kut om het ding 's morgens uit huis te werken en proberen niet de hele straat wakker te maken. Ik wil gewoon kunnen instappen en vanaf de oprit wegrollen. Het is kut me twee keer per dag om te kleden en een rugzak met kleren mee te moeten nemen. De enige reden dat ik omkleden eerder noem dan tanken is de frequentie maar dat scheelt ook niets want ik moet elke dag een keer tanken. Want met mijn lieve schattige tankje red ik het niet heen en weer. Wel weer extra tijd om te bedenken hoe kut het leven eigenlijk is met een motor.

Motorrijden is kut.

Daarom kom ik misschien zondag ook wel even aansluiten, mit Freundin, mits ik uit huis mag en zij ook zin heeft. :)
 
Na alle goede ervaringen toch weer iets uit de Fiat stal, da's toch mooi hè. :')
Hopelijk een tuut die probleemloos heen en weer hobbelt naar de werkplek.

Als de rit een beetje in de buurt is haken wij misschien ook wel aan. Ik heb geen idee wat er in de agenda staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan