MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Even veel motorrijders op de weg als automobilisten

Nu hopen dat er niet teveel op hun bek gaan, wat meestal gebeurd het eerste mooie weekend. Anders krijgen we nog een verbod.
 
195km gereden. Met 4 anderen. Relaxed en zo veilig mogelijk. Ook tijdens de pauzes die 1,5 m minimaal hanteren.....ging prima..

Maar wat was het druk met motoren....
 
Lekker met z'n tweetjes gereden. :]

Zo even bij de overbuurman aanbellen, de lul heeft geprobeerd z'n Peugeot 307 bovenop de Husqvarna te parkeren. Het eeuwenoude...."sorry man, niet gezien..."

Gezegd dat ie maar lekker moest gaan doen waar hij naar toe onderweg was en dat ik even ging rijden en vanavond wel langs zou lopen want ik begon een klein beetje chagrijnig te worden. :(
 
Hij ziet het bonnetje wel verschijnen, liever geen verzekering. Zo kan het dus ook. :t

Probeerde wel onder het spiegeltje uit te komen.
"Ja, maar het glas is niet kapot toch?"
"Nee, maar de buitenkant wel."
"Oh...ja"


Is 'm geraden ook, anders was er hier in de straat een heilige jihad uitgebroken. Dan zoek ik jou, je hele fucking familie en je moskee op. En geen verzekering snap ik ook wel met zijn parkeerkunsten. De achterbumper van die auto ziet er uit alsof het gebruikt is om origami te vouwen.
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk betaalt ie de schade netjes :Y



195km gereden. Met 4 anderen. Relaxed en zo veilig mogelijk. Ook tijdens de pauzes die 1,5 m minimaal hanteren.....ging prima..

Maar wat was het druk met motoren....

+- 250km :) Was zo hier en daar haast filerijden :X
 
Was idd flink druk her en der op de mooie stuurwegen, maar heb me goed vermaakt in mn mid-life crisis.

Nvm, verkeerd gelezen/geïntrepeteerd...
Dat ie maar snel netjes betaald Ilja.
 
Hier ook zo'n 200. Dacht zelfs heel even X nog gespot te hebben ergens bij Ede in de buurt, maar dan zou je a-typisch aan het einde van een groepje gereden hebben. :+
 
Hier ook zo'n 200. Dacht zelfs heel even X nog gespot te hebben ergens bij Ede in de buurt, maar dan zou je a-typisch aan het einde van een groepje gereden hebben. :+
Zou best kunnen. Deel 2 vd route achter gereden en dat sloot soms aan op andere groepjes.

Wij waren met 3. Wilde ook niet met meer dan 4 man op pad. Staat niet goed op dit moment :N
 
Dan denk ik het toch wel of je hebt misschien een dubbelganger, volgens mij was het jouw helm. ;)

Maar als ik dat herken...hoeveel Husqvarna's ben je vandaag tegengekomen? -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan