MF 't Gooi 159

Mag Zot t**ten :?

  • Tuulk

    Stemmen: 33 78,6%
  • Nope!

    Stemmen: 2 4,8%
  • Enkel z'n eigen

    Stemmen: 7 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    42
  • Opiniepeiling gesloten .
Netjes! :Y Log net in bij de ING en krijg pop-up dat je aflossingen 6 maanden stil mag zetten.
 
Hypotheekhulplijn gebeld?

:N Voorlopig kijk ik de kat nog even uit de boom...

Vond het wel goed om te zien dat ze het iig makkelijk maken voor "ons".


@ Zot: Ik neem aan dat alles even bevroren wordt. Ook de rente.
 
Opruim/schoonmaakwoede :')

KTM ook ff gestart *O* enkel niet gereden.
Niet aan de lader gehangen, maar startte meteen *D

Zumo wilde updates, dat die maar ff doen. Volgende week rijden bij mooi weer!
 
Volgende week weer werken. Enerzijds blij mee want thuisblijven krijg ik nog tijd genoeg voor, anderzijds...om nou in het Lombardije van Nederland te werken met allemaal mensen uit die regio... :')

Mooie grafiekjes, even spelen met de instellingen, Nederland staat er standaard niet tussen.


We zijn al een aantal dagen relatief de hoogste stijger in bevestigde cases op Spanje na, dus testen gaat goed denk ik... :? :')

 
Laatst bewerkt:
Volgende week weer werken. Enerzijds blij mee want thuisblijven krijg ik nog tijd genoeg voor, anderzijds...om nou in het Lombardije van Nederland te werken met allemaal mensen uit die regio... :')

Mooie grafiekjes, even spelen met de instellingen, Nederland staat er standaard niet tussen.


We zijn al een aantal dagen relatief de hoogste stijger in bevestigde cases op Spanje na, dus testen gaat goed denk ik... :? :')


leuk al die statistieken, maare als het de mensen treft weten ze het achteraf pas...
koe in kont kijken... testen doen ze nu alleen bij overledenen en bij extreme gevallen van de symptomen..
geloof me het is een sluipmoordenaar deze kille ziekte... ziet eruit als griep, maar verwoest als kanker... 😔
ow en stukken sneller als het eenmaal aan het vreten is....

zoals velen gezien hebben is mijn pa overleden afgelopen zaterdag, deze man zat in de risicogroep zoals dat mooi heet, MS, overgewicht, diabetes, en zijnlichaam heeft na een hartstilstand in 2012( dat gooi weekend waar veel mensen bij waren toen mij dat verteld werd) de strijd een beetje meer opgegeven dan eerst gedacht werd.... en kon de klap van een griep als deze niet meer opvangen... een dubbele longontsteking in combi met andere aandoeningen en dit virus heeft hem de das om gedaan.....

dus... ik heb er inmiddels vrede mee... zijn nu zijn zeer steriele en sobere uitvaart aan het regelen... het leven moet doorgaan.....

ben blij dat ik genoeg vrienden en familie om mij heen heb, dat ik de motor kan pakken om het koppie leeg te rijden als het moet...
 
Ik heb ook nog geen problemen, maar verkoop is wel met 75% gezakt.

Sterkte met het verlies van je pa man. Geen idee of ze nog samen waren, maar je moeder is wel ok?
 
Terug
Bovenaan Onderaan