MF stickerverkoop tijdens megameeting! (+win er 5!)

ze zijn te koop bij Duudertruus :+ :+ bij de ballenbak
en ziet er zo uit :

levensverhalenan_van_erve_98.jpg

gerum die ruud krijgt de volle lading :+ :+ lol

effe een Shrink regelen en een sofa + doos tisseu's + glaasje water :+

( biglift gaat er eens goed voor zitten met een zak chips en zijn vinger op F5 )

Neem je direct een schaar mee? zodat er direct geplakt kan worden!?

De schaar is niet voor het plakken natuurlijk, maar om het hoekje eraf te knippen :+

Laatst bewerkt:
Beste bezoekers,

In het verleden is het al eens geroepen in de megameeting topics...'Kunnen we geen MF stickers tijdens de meeting kopen?'.

Dat hebben we nooit gedaan maar dit jaar willen we het eens proberen.

Om het een beetje "low profile" te houden komt er geen MF-stand of iets in die trant maar ik ga simpelweg op een bankje bij de ballenbak zitten :P

Tussen 12:00 en 14:00 zal ik daar gaan zitten met alle stickers die we momenteel verkopen (kijk hier voor meer info).

We houden dezelfde prijzen aan voor de stickers. Als je interesse hebt, kom dan tussen 12:00 en 14:00 naar de tafels bij de hoofdingang om wat stickers uit te zoeken. Ik denk dat ik een A4-tje ophang zodat het een beetje duidelijk is waar je precies moet zijn.

Nu maar hopen dat ik niet 2 uur voor niks zit daar ;)

Nog een puntje, graag gepast betalen. Ik heb neem geen bult met kleingeld mee dus betaal aub niet met briefjes van €20 of €50...

edit: win gratis stickers O-) *D

je doet ook echt alles om die dingen te slijten he.... hoop dat je er veel verkoopt....

Haha, dit topic verloopt iets anders dan ik van tevoren gedacht had, haha! Ik zal de meest originele ophangen aan de ballenbak :P

Terug
Bovenaan Onderaan