MF stickers zijn weer te bestellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.951
4.196
De Betuwe
Het is vanaf heden weer mogelijk om MF stickers te bestellen.

Ga naar de shop via deze link of klik in het menu bovenaan op de Shop link:
1635686341658.png


De achterliggende software voor het verwerken van de bestellingen is volledig vernieuwd, het kan zijn dat er nog wat kleine onvolkomenheden inzitten maar die zal ik zsm aanpakken als het voorkomt.

Excuses voor het lang niet beschikbaar zijn van de shop!
 
Mooi! :t
Is het trouwens een idee om gezien de tekst onderaan de pagina:

"Normaal gesproken worden de bestellingen elke maandag behandeld. Je ontvangt dan een mail met betaalgegevens.
Als de betaling voor maandag binnen is zullen de stickers op dinsdag verstuurd worden."


Ook een rekeningnummer te vermelden? Dan kan iemand na het bestellen gelijk betalen.
Met alle bedragen er bij is uitrekenen hoeveel niet zo moeilijk.
 
Mooi! :t
Is het trouwens een idee om gezien de tekst onderaan de pagina:

"Normaal gesproken worden de bestellingen elke maandag behandeld. Je ontvangt dan een mail met betaalgegevens.
Als de betaling voor maandag binnen is zullen de stickers op dinsdag verstuurd worden."


Ook een rekeningnummer te vermelden? Dan kan iemand na het bestellen gelijk betalen.
Met alle bedragen er bij is uitrekenen hoeveel niet zo moeilijk.
Dat kan op zich wel maar mijn bestel tool kan daar niet goed mee overweg...

Update: Er moeten wat laatste foutjes in het bestelsysteem opgelost worden. Dat hoop ik een deze dagen voor elkaar te hebben.
 
Hoi,

Heb vorige week 2 kentekenplaatstickers besteld via de nieuwe pagina maar nog geen betaalmail gekregen. Zal ik het nogmaals proberen? Of komt de mail nog?
 
Hoe lang duurt het voordat je "overal in mag" trouwens? Of heeft dat met minimaal aantal posts te maken?
 
Zoals je in het linkje wat ik hierboven gepost heb, moet je minstens 30 berichten gepost hebben, en 30 dagen geregistreerd zijn hier op MF.
Zodra dat is, kun je overal in, ook in off-topic en zo.
 
Ik ben inmiddels ook al een tijdje actief hier maar ik heb ook geen toegang tot de shop
Bekijk bijlage 1707070
Ik ben al heel lang actief hier, maar de hele shop ligt er al ruim een maand uit in afwachting van:
Dat kan op zich wel maar mijn bestel tool kan daar niet goed mee overweg...

Update: Er moeten wat laatste foutjes in het bestelsysteem opgelost worden. Dat hoop ik een deze dagen voor elkaar te hebben.
Ik probeer ook al een poosje aan een paar nieuwe stickers te komen, maar ja.. als het niet gaat dan gaat het niet. Ik ga er tenminste vanuit de hoeveelheid vrijetijd van @Duderuud ook beperkingen kent 🙄 ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben al heel lang actief hier, maar de hele shop ligt er al ruim een maand uit in afwachting van:

Ik probeer ook al een poosje aan stickers te komen, maar ja.. als het niet gaat dan gaat het niet. Ik ga er tenminste vanuit de hoeveelheid vrijetijd van @Duderuud ook beperkingen kent 🙄 ;)
Oeps, overheen gelezen blijkbaar |(

Of misschien 1,5 maand terug al gelezen en heb ik dat niet onthouden, kan ook. Anyway, zo'n haast heeft het niet :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan