Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ga ik zometeen m'n nieuw aangeschafte MZ ETZ 301 zijspancombinatie ophalen, kom ik erachter dat ik alleen nog beide types autosticker heb maar geen motorsticker meer

Maar ff spoedbestelling gedaan

'K moet natuurlijk wel gelijk beginnen met het belangrijkste accessoire

Laatst bewerkt:
Vanavond gooi ik weer een stapeltje enveloppen op de bus.

Primo, als je de jouwe niet morgen/overmogen binnen krijgt, geef dan een gil, kijk ik het na.

Zo, stickertje betaald.
Kan niet wachten om hem op te plakken

Twee weken geleden betaald maar nog geen sticker in huis...

Vanmiddag binnengekregen!

Laatst bewerkt:
Vanavond gooi ik weer een stapeltje enveloppen op de bus.

Primo, als je de jouwe niet morgen/overmogen binnen krijgt, geef dan een gil, kijk ik het na.

GIL!

Sticker nr2 is nog niet binnen...
het betreft hier de lange sticker...www.motor-forum.nl

Bestelling geplaatst, kan ik ook gespot worden

Opmerking: het bestelformulier linkt nog naar het vorige deel van dit topic. Is het handig om dit bij te werken?

hoelang duurd het gemiddeld voor je ze binnen hebt zodra je ze besteld heb?
motorseizoen komt eraan en moet m'n nieuwe motor wel voorzien ofc

hoelang duurd het gemiddeld voor je ze binnen hebt zodra je ze besteld heb?
motorseizoen komt eraan en moet m'n nieuwe motor wel voorzien ofc

Normaal gesproken doe ik ze een keer per week, op een dinsdag. Als de betaling nog niet binnen is (soms zit er een dag of 2 tussen) dan duurt het nog wat langer...

ik heb een mail van je gekregen op 21 Februari 2010 dat mijn stikers klaar lagen voor te ze te versturen , maar heb tot op hede 2 Maard 2010 nog niets ontvangen .
FM Duderuud zijn ze ale verstuurd ?

groetjes Dominator1 patrick uit Belgie .

Normaal gesproken doe ik ze een keer per week, op een dinsdag. Als de betaling nog niet binnen is (soms zit er een dag of 2 tussen) dan duurt het nog wat langer...

ik heb pas de eerste mail binnen van "bedankt voor bestellen je krijgt mail met betaalgegevens". Dus wacht wel fftjes netjes af heb alle tijd :D

toch alvast bedankt

gegroet poncho

Ik heb 3 weken geleden besteld en 2,5 weken terug betaald maar ik heb nog niks ontvangen

Er is gister avond weer een lading stickers verstuurd dus die zullen bij de meesten wel morgen aankomen.

@dominator1: Deze week moet ik postzegels binnen krijgen...

Ik heb gister de mail gehad en ik heb net betaald. Ben benieuwd wanneer ik de sticker binnen krijg.

Status
Niet open voor verdere reacties.