MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ook de stickers binnen, bedankt!

Straks maar eens even opplakken

eergisteren betaald, dus ben benieuwd wanneer ik mijn brikje en mijn KLEintje mag beplakken :+

hallo MF moter liefhebers .
ik ben Patrick uit Belgie en heb geprobeert stickers te bestelen maar er komt altijd op te staan achter postcode onvoldoende leters .
mijn postcode is 3570 Alken ( Limburg Belgie ) .
kan iemand me helpen , bedankt op voor hand .

dominator1 ( Patrick )
zou gewoon even orpheus mailen ;)

Laatst bewerkt:
de 30e besteld maar nog geen bevestiging ontvangen :N
Volgens mij heb ik van jou twee mailadressen gekregen, maar beide mailadressen zijn geweigerd bij de verzending. Kun je mij misschien even het juiste adres mailen?

hallo MF moter liefhebers .
ik ben Patrick uit Belgie en heb geprobeert stickers te bestelen maar er komt altijd op te staan achter postcode onvoldoende leters .
mijn postcode is 3570 Alken ( Limburg Belgie ) .
kan iemand me helpen , bedankt op voor hand .

dominator1 ( Patrick )
Als het goed is, heb je inmiddels een bevestigingsmail gehad. Ik heb de juiste postcode in de bestelgegevens gezet.

Volgens mij heb ik van jou twee mailadressen gekregen, maar beide mailadressen zijn geweigerd bij de verzending. Kun je mij misschien even het juiste adres mailen?

zou kunnen idd, de eerste was de verkeerde maar als het goed is zou de 2e goed moeten zijn...

maar anyway: you've got mail

Zoo, hij zit er op. Was snel binnen, maar nu pas ben ik aan het plakken geslagen.
De stickers op het nummerbord zijn van mijn band. Voor de liefhebber van snelle metal:
www.onheil.com

Laatst bewerkt:
Ik krijg op een of andere manier een foutmelding. Nog een keer proberen dan maar!
full

Ik heb ruim een week geleden de bestelling geplaatst, maar nog geen mail met betalingsgegevens mogen ontvangen. '(

Vanavond ga ik er mee aan de gang. Ben net terug van vakantie, dat is ook eens nodig :)

Ik heb ruim een week geleden betaald, alvast bedankt voor de plakkers

:W Dan zullen de stickerts morgen hier wel in de bus liggen! :Y

thnxs

1 sticker ontvangen, ik had 2 bestellingen; nml de kentekenplaatstickert, die iss netjes aangekomen vandaag. *O*
De langwerpige nog niet binnen hier! :N

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan