Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zou gewoon even orpheus mailenhallo MF moter liefhebers .
ik ben Patrick uit Belgie en heb geprobeert stickers te bestelen maar er komt altijd op te staan achter postcode onvoldoende leters .
mijn postcode is 3570 Alken ( Limburg Belgie ) .
kan iemand me helpen , bedankt op voor hand .
dominator1 ( Patrick )
Volgens mij heb ik van jou twee mailadressen gekregen, maar beide mailadressen zijn geweigerd bij de verzending. Kun je mij misschien even het juiste adres mailen?de 30e besteld maar nog geen bevestiging ontvangen
Als het goed is, heb je inmiddels een bevestigingsmail gehad. Ik heb de juiste postcode in de bestelgegevens gezet.hallo MF moter liefhebers .
ik ben Patrick uit Belgie en heb geprobeert stickers te bestelen maar er komt altijd op te staan achter postcode onvoldoende leters .
mijn postcode is 3570 Alken ( Limburg Belgie ) .
kan iemand me helpen , bedankt op voor hand .
dominator1 ( Patrick )
Volgens mij heb ik van jou twee mailadressen gekregen, maar beide mailadressen zijn geweigerd bij de verzending. Kun je mij misschien even het juiste adres mailen?
Orpheus, heb je even gemaild, want ik heb nog geen stickers in de buseergisteren betaald, dus ben benieuwd wanneer ik mijn brikje en mijn KLEintje mag beplakken
Orpheus, heb je even gemaild, want ik heb nog geen stickers in de bus
Vanavond ga ik er mee aan de gang. Ben net terug van vakantie, dat is ook eens nodig
Zo, alles weer verwerkt. De enveloppen gaan zo naar de brievenbus.
Dan zullen de stickerts morgen hier wel in de bus liggen!
thnxs