Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MF MegaMeeting I'XIII - 12 Mei 2013

Plannen zijn veranderd, ik kan er niet bij zijn! Meld me dus af voor 12 mei.....

Zet mij er ook maar bij Gaat er nog iemand vanuit regio Tilburg, Den Bosch of Eindhoven die kant op misschien?

Dat viel me inderdaad ook tegen. Zit net even de aanmeldingen van de voorgaande jaren te vergelijken:

2013: 203
2012: 466
2011: 558
2010: 644
2009: 511
2008: 582
2007: 510
Is ook niet zo gek, met al de popo daar!!!

Vorig jaar was er erg veel politie! Geen idee of het nu weer zo is maar ik heb er 2 knallers onderhangen dus een redelijk risico denk ik

Uiteindelijk zijn er altijd veel meer mensen dan zich hier aanmelden, maar het huidige aantal aanmeldingen is wel erg laag.

Politie aanwezigheid zal wel op hetzelfde niveau zijn als voorgaande edities.

hoe is de politie dan ? gaan ze overdreven controle uitvoeren ofzo op geluid enzo ?

Vorig jaar was er erg veel politie! Geen idee of het nu weer zo is maar ik heb er 2 knallers onderhangen dus een redelijk risico denk ik

Je bent niet de enige met knallers, met ons vele andere

hoe is de politie dan ? gaan ze overdreven controle uitvoeren ofzo op geluid enzo ?
Ga uit van het volgende: Als je aandacht vraagt, zal je aandacht krijgen.

In Veenendaal valt het (vind ik) allemaal wel mee. Standaard politie op de rotonde en af en toe een patrouille auto en -motor.
Als je het niet te gek maakt, is er volgens mij niets aan de hand. Gewoon netjes je papieren bij je hebben en geen gekke dingen doen. Dan willen ze misschien zelfs wel een oogje dichtknijpen als je effe je db-killer 'vergeten' bent in te doen (ik zou 'm wel meenemen).

Ik heb wellicht makkelijk praten, ik behoor niet tot de 'risicogroep'.

In Amersfoort zijn ze nadrukkelijker aanwezig en actief aan het laseren. Dat zal ongetwijfeld o.a. met het ongeval te maken hebben, tussen een motorrijder en een fietser, een aantal jaar geleden.

Dit zijn in ieder geval mijn observaties.

Ik ben er helaas niet meer bij.. rijbewijs is ingenomen

In september ook al gemeld, maar de afrit is verbouwd/ gepimpt, dus staar niet blind op NAVI, en houd rekening met nieuw/ glad asfalt+langere remweg...

OT: ben er niet bij, zit in Breda...

Uitlaat geluid is niet zo bijzonder tijdens de Megameet. Daar controleren ze niet op. Zonder uitlaat rijden zal wel gestraft worden uiteraard
Snelheid wordt wel extra op gelet

Idd superveel politiecontrole in 033. Daarom de alternatieve MFMM vorig jaar zo'n succes! Lekker knallen zonder gedoe op een veilige locatie

Zet mij er ook maar bij! Leuk! Het moet alleen wél droog zijn anders kom ik niet. Geen zin om me nat te laten regenen tijdens een plezierritje...

Volgens de huidige 14-daagse verwachting is er een kans op regen. Maar die verwachting veranderd nu met de dag nog.

gewoon de locatie verplaatsen naar de mac bij hoevelaken langs de A1, plek zat en ook centraal gelegen!

Ik zit in de nachtdienst, maar ik ben er zeker bij! Even een paar uurtjes slapen en dan kom ik met mij pa en een vriendin die kant op!! Leuk leuk!

Ik kom
Met nog een paar (6x)