MF Megameeting 4 september 2011!

WEER OF GEEN WEER !!! IK BEN ER WEER !!! VANAF SHELL DE ANDEL A12 GOUDA !!!

Laatst bewerkt:
ah, dus dat is dat dorpje met 1 verkeerslicht waar altijd een flitser staat tijdens de megameeting? :P
Niet overdrijven.. Er zijn twéé hele kruispunten hoor! :P :')

Of ze daar flitsen weet ik niet, ik kom nooit via daar (woon in Veenendaal zelf dus no need om om te rijden :+), maar je zal wel gelijk hebben, want je kan daar flink doortrekken :P. Iemand die ik vaag ken heeft daar ook wel eens een auto tegen een boom geparkeerd :')

ben er ook bij op mijn Suz GT750 met ALL Speeds, leve de herrieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
:] :] :] :] :]
vanuit driebergen (utr)
drive safely

waarom staat de MFMM nog niet bij mededelingen, is mischien handiger, dan ziet iedereen het gelijk, en komen er in eens 600 aanmeldingen:P tis maar een idee

waarom staat de MFMM nog niet bij mededelingen, is mischien handiger, dan ziet iedereen het gelijk, en komen er in eens 600 aanmeldingen:P tis maar een idee

meeste aanmeldingen komen sowieso pas in de laatste week

joww ze willen het besloten hebben togg

de mfmm besloten? volgens mij moeten er zoveel mogelijk komen:P behalve de blauwe petten dan,

@fluxburn inderdaad de meeste komen pas in de laatste week met aanmelden, die houden het allemaal spannend:P maar in ieder geval tot de 4e!

En.... Meer dan de helft die wel komen melden ze zich niet aan dus...

hier een voorlopig lijstje uit het choppertopic:

treckpique
sd18
Bitchin
Hakkers
Deanevo
MTeun-03
iv©
Duncan
HaBSu
rsterren
frankwijers

midnight cruiser gaat ook mee, maar staat al in de lijst op eerste pagina :)

Wie gaan er mee. :]

01. Midnight cruiser
02. treckpique
03. sd18 mr. jeckyl & hyde
04. Bitchin
05. Hakkers
06. Deanevo
07. MTeun-03
08. iv©
09. Duncan
10. HaBSu
11. rsterren
12. frankwijers
13. w84me
14. BRUCODA
15. S-Fury
16. hack

Nieuwe aanmeldingen vetgedrukt.

Voor wie er nog meer meewillen,

MFMM 4 sept, Gaan we weer?

Hoe zit het met de aftermeet? Zijn we nog welkom in Amersfoort bij de Mac?

en anders ga je toch hier heen Google Maps

en anders probeer je wat te regelen bij de ijsbreker waar we zaterdag waren , zet 2 flinke friet tenten neer en een beetje audio buiten *O*

Terug
Bovenaan Onderaan