MF MegaMeeting 2010 2e editie:VERPLAATST! 12 sept

Status
Niet open voor verdere reacties.
:(

speelt Feyenoord thuis en dat is net ff belangrijker. Was met de meeting in mei ook al. Dan maar weer hopen op volgend jaar :+ Veel plezier allen

Ik kom ook *O*

Vraag bij de mods even een sticky aan btw, dan staat het topic altijd bovenaan.

:(

speelt Feyenoord thuis en dat is net ff belangrijker. Was met de meeting in mei ook al. Dan maar weer hopen op volgend jaar :+ Veel plezier allen

Want Feyenoord speelt maar 2x het jaar en de MFMM is maandelijks :+

Laatst bewerkt:
Ik mag *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Alleen moet ik dan wel om 13.30h thuis zijn en even een lift zien te regelen die dat niet erg vindt... Hier iemand die een verse 24-jarige achterop wil en eventueel ook een stukje taart lust? O-)

Alleen moet ik dan wel om 13.30h thuis zijn en even een lift zien te regelen die dat niet erg vindt... Hier iemand die een verse 24-jarige achterop wil en eventueel ook een stukje taart lust? O-)
_O- gezellig

Denk dat er genoeg snoeperds te vinden zijn :P

Zet mij maar neer ovb, hangt er vanaf of ik ken rijden de 29e.
De 20e kom ik uit het gips namelijk.

als het goed weer is dan kom ik ook zet me maar er bij!

Alleen als er ook appeltaart is..;)

Taart altijd!! :9~ Lifters gaan mee in de auto en ik wilde toch wel met de motor gaan stiekem :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan