MF landmark rally 2016 Veluwezoom en Achterhoek

Ook weer wat foto's van mij kant.

Foto 11, 12, 14 en 17

DQUS4ckkLSqT6uJb_kbiaIqijivsIJF7XwW8sC_TZ3GLdqR53EIaVBEEmDgBFL2xuR8FidcDiEfHV-Y=w1366-h768-rw-no


uW6cO4LXd2iNeQE_bziSe1GCwMcAxeR71cfy0hdLmYxmHx7kXdeqjjIlGrLheoZB5jbnlljOuYm1q8g=w1366-h768-rw-no


D60ETpcSEW3BF3EnN055FljODde6W7x1h0pC7CWJjYwLe-Y5PABuN83S2A95lwz7v75vPwgg7z6Tvdc=w1366-h768-rw-no


p3tjQjtuwm-rpwsNspNhLes93vey8MdNZtaML6P4cvWr1ygduEm81TT94xoObbhoPXPJzZOxXiBRzWw=w1366-h768-rw-no



Ooow dat was wel weer ff zoeken hoe ik foto's kan plaatsen.
Heeft google zijn fotoalbums gewijzigd dus nu heel anders foto's kunnen plaatsen maar is weer gelukt. Nog maar 3 te gaan
 
Ook hier even een melding,mochten er mensen zijn die zondag niet met de herdenkingsrit voor Gerrit Lankhof aka De Peppel mee kunnen,er is woensdagavond nog een gelegenheid om op de plek van het ongeval om gezamenlijk een bloemetje te leggen.

Tijdstip aanwezig zo rond 20.00 uur,heb van Diana Lankhof begrepen dat de familie tussen 19.15 en 19.30 uur daar aanwezig zullen zijn,en Diana vroeg me of we dat iets later wilde doen en dus uit respect voor de familie gaan we dat natuurlijk doen
 
Op de terugweg van een stukje meerijden met de herdenkingsrit voor Gerrit nog even een LM meegepikt.

Foto 17, dit was toch ook een 3-dubbel? O-) Oh nee, de middelste motor heeft zich dit seizoen niet aangemeld ;)

full
 
Hallo allemaal,

ik heb zojuist de laatste serie verstuurd. :]
Mocht je deze niet hebben ontvangen. laat mij dit dan even weten.

Succes :t !

Groet, (hertog) Jan
 
Sow!!! Goed bezig 4honderd! Mocht je zo'n zelfde rit langs de Landmarks nóg 'n keer willen maken: ik houd me van harte aanbevolen ;)
 
Ik kap per direct met de landmark rally,met dank aan TC800 :( ,die al jaren het spel loopt te verzieken en nu doet hij het dus weer op FB :(

Hertog Jan,bedankt voor al je moeite die je er in hebt gestoken en wens de anderen veel zoek plezier met de laatste foto's
 
Ik kap per direct met de landmark rally,met dank aan TC800 :( ,die al jaren het spel loopt te verzieken en nu doet hij het dus weer op FB :(

Hertog Jan,bedankt voor al je moeite die je er in hebt gestoken en wens de anderen veel zoek plezier met de laatste foto's

Mis ik iets? Wat is er gebeurt?
 
Gefeliciteerd Ruben! *O* *O* *O*


Gefeliciteerd Ruben!

Dankjewel!

Het was even spannend, ik reed naar de laatste foto op mijn route, moest even wachten op een overtocht, check Facebook, shit! Smurfke heeft er al 22! Die is vast onderweg naar de laatste twee, en ik moet nog wel een flink stuk terug. Snel de overtocht gemaakt, om 13:15 de laatste foto gemaakt, alvast naar Jan gemaild en toen gas op die lollie, gelukkig was het droog geworden. 13:55 zat ik in motorkleding achter de computer, even snel wat dingen maskeren, de foto's verkleinen, snel uploaden, ik durfde in de tussentijd MF en Facebook niet te checken, foto's plaatsen en YES *O* Nu durf ik alleen de eerste weken de brievenbus niet te checken :$
 
Laatst bewerkt:
Dankjewel!

Het was even spannend, ik reed naar de laatste foto op mijn route, moest even wachten op een overtocht, check Facebook, shit! Smurfke heeft er al 22! Die is vast onderweg naar de laatste twee, en ik moet nog wel een flink stuk terug. Snel de overtocht gemaakt, om 13:15 de laatste foto gemaakt, alvast naar Jan gemaild en toen gas op die lollie, gelukkig was het droog geworden. 13:55 zat ik in motorkleding achter de computer, even snel wat dingen maskeren, de foto's verkleinen, snel uploaden, ik durfde in de tussentijd MF en Facebook niet te checken, foto's plaatsen en YES *O* Nu durf ik alleen de eerste weken de brievenbus niet te checken :$


Mooi zo gefeliciteerd met de winst *O* *O* *O* en mooi verhaal van de zondag _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan