MF Flevoland Topic LXVIII

Advocaat is voor homos, doe mij maar een Hartevelt en geen Kuyper. Maar als het op is, dan graag een advocaat. Wel zonder slagroom en in whiskey glas om het op te stoeren.en natuurlijk met een overheerlijke tofu-sateh van Tyl zijn bbq.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tyl
Brommert wordt nu gemaakt. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze hem hier naar toe rijden. In mijn tempo duurt dat nog wel 5 weken.
 
Heb nieuwe helm en hoorde dat je zon ding tegenwoordig moet opladen. Bizar, dacht dat ik in de zeik genomen werd, maar er zit echt een gat waar de kabel in kan.
IMG_20220809_152618556.jpg
 
Private mode? Dan krijg je zo'n onpersoonlijke begroeting.
Bronmert is af, nu moeten ze het alleen nog hier naar toe rijden.
 
ik wil ook weer brommeren.....

ben aan het kijken voor dit ....

na 12 jaar eigen baas geweest te zijn, ga ik per 5 september weer voor een baas werken......( heeft er niets mee te maken uiteraard, maar wel leuk om te vermelden .... )
 

Bijlagen

  • 2020_Honda_AfricaTwin_CRF1100L_L1_Red_R380B-4efe57aa.jpeg
    2020_Honda_AfricaTwin_CRF1100L_L1_Red_R380B-4efe57aa.jpeg
    74,4 KB · Weergaven: 8
ik wil ook weer brommeren.....

ben aan het kijken voor dit ....

na 12 jaar eigen baas geweest te zijn, ga ik per 5 september weer voor een baas werken......( heeft er niets mee te maken uiteraard, maar wel leuk om te vermelden .... )
Gefeliciteerd Hank.
 
Dat vind ik nou toch leuk, Tyll. Al die tijd vond je mijn stijl maar niets, nu zie ik toch dat je het overgenomen hebt! Wijsheid komt met de jaren ;-)
Brommert is afgeroepen, nu wachten op een vrachtwagen
 
  • Leuk
Waarderingen: Tyl
Brommert staat bij de dealert. Nu wachten op afsolderen. Kentekenplaat duurt ook even, maar heb gezegd dat ik die niet nodig heb.
En dat ding moet natuurlijk nog ingezegend worden door de pope. Anders rijdt ze niet lekker.
 
Allemaal oppassen, zaterdag ben ik een rijdende chicane en wellicht morgen al.
Dus tot over een paar jaar, dan kom ik weer een paar berichies typen als ik een nieuwe wil. Ooit kom ik op de 1000 berichten.
 
Is hier stukje rustiger dan laatste keer dat ik hier actief was, alle bejaarden al in winterslaap?
 
Hehe.. Hier niet iig. Rijd nog steeds dagelijks. Denk 3 a 4 keer per week met de motor naar het werk. Dinsdag ritje van 300 km gehad naar Capelle en Amsterdam
 
Brommert is binnen. Quickstift is wel heel handig. En cruise en handvat verwarming en ballenverkoeling en wit knipperend lampie als je moet schakelen. Zou ie ook zelf kunnen doen dan. Maar goed, 29km op de teller en mooi op slot en grendel. Ik ga ant sap, tjuss.
 
Ik was vanmiddag bij Motorique in Dronten. Daar was iemand die een pin voor een Pinlock nodig heeft. Ik zou een berichtje (Whatsapp) sturen als ik er één had liggen. Blijkbaar heb ik het verkeerde nummer in mijn telefoon gezet.
Zit die collega motorrijder hier?
Stuur hier even bericht als dat zo is.
 
Ik zit denk verkeerd op me brommert. Voorwiel kwam omhoog, dat had ik op de duc nooit. Ligt niet aan gashendel, want de duc was ik ook nog aan het inrijden.
Met me 165 kilo teveel achterop zitten is wellicht te veel van het goede. Tank is te hoog voor me pens. Kan Hank er een mooie ronde deuk inslaan?
 
Pruts, 165 kilo?
Afgevallen? Van de weegschaal dan.

Maar houd de glimmende kant boven, net als igg met zijn Appie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan