MF Flevoland Topic LXVIII

Vandaag even genieten van de kleuren in Flevoland
3FDAE0F2-2464-449E-87BE-342DDD493F01.jpeg
7145F892-1BC4-440B-AD18-46E42040E789.jpeg
3C76C166-041C-431E-B36B-50A04D53AA71.jpeg
8431BC47-B9F7-4AF2-930D-5C8D7526A5F7.jpeg
1263ACA8-41D0-4318-8A28-92B16BC39679.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Heb de brommert te koop voor 5k.
Weg met dat ding. Ik wil een bootje, een electrieke brommert en een wat minder voornaam voorkomen. Denk dat ik het bootje moet laten varen.
 
Hoi hoi,
Ik woon sinds een paar weekjes weer in de provincie, noordoostpolder om precies te zijn.
Zijn hier nog mensen die zo nu en dan spontaan zin hebben in een ritje rijden ?
 
Hoi hoi,
Ik woon sinds een paar weekjes weer in de provincie, noordoostpolder om precies te zijn.
Zijn hier nog mensen die zo nu en dan spontaan zin hebben in een ritje rijden ?
Hoi @mxreep,

Welkom terug in de polder :W.
Ik doe regelmatig een spontaan ritje en niet alleen in de polder. Dus stuur gerust een berichtje als je zin heb om te rijden :].
Groet,
Peter
 
Welkom terug!
Ik ben iedere vrijdag op spot5.
Soms komen daar nog wat oud gedienden, maar niet veel meer.
Weet niet waar ze uithangen, ben er nog steeds verdrietig van dat ik niet meer uitgenodigd wordt. Ik had het er laatst met de kaasmevrouw van de appie over en die zegt dat het hun verlies is en het niet door mij komt. De psychiater wilde denk ik dat ook zeggen, maar mijn geld was op. Gelukkig wil de pope nog wel eens net mij spelen, vreemd genoeg moet ik hem wel altijd betalen. Maar het is wel een hele goede vriend, hij geeft altijd de motor een service beurt. Maar goed, welkom hier en tot op spot5. Oh ja, zet je nummer hier even neer, dan kunnen we appen.
 
Hier ook in het praktische Lelystad. Al jaren. Wellicht nog eens een rondje met een clubje van hier..
 
Welkom terug!
Ik ben iedere vrijdag op spot5.
Soms komen daar nog wat oud gedienden, maar niet veel meer.
Weet niet waar ze uithangen, ben er nog steeds verdrietig van dat ik niet meer uitgenodigd wordt. Ik had het er laatst met de kaasmevrouw van de appie over en die zegt dat het hun verlies is en het niet door mij komt. De psychiater wilde denk ik dat ook zeggen, maar mijn geld was op. Gelukkig wil de pope nog wel eens net mij spelen, vreemd genoeg moet ik hem wel altijd betalen. Maar het is wel een hele goede vriend, hij geeft altijd de motor een service beurt. Maar goed, welkom hier en tot op spot5. Oh ja, zet je nummer hier even neer, dan kunnen we appen.
Ik ben ook altijd helemaal alleen op Spot6. 😔. Draai ik in mijn eentje mijn rondjes en dan ga ik weer naar huis :(
 
Voor een geboren Flevolander (Lelijkstad), maar al meer dan 25 jaar niet meer woonzaam daar... Wat is spot5/6?
 
Spot 6 is bij Tyl thuis. Ieder jaar is daar een grootse bbq met vele van hier. Hank treed dan altijd op met zijn band (je kent ze wel, zijn erg bekend). Spot5 is mijn stamcafe, daar zitten de meeste iedere vrijdag.
Behalve als ik zaterdag ga pilsen, dan is het vrijdag dicht want ik trek het niet meer 2 dagen achter elkaar.

Belde eoa knakker die mijn Duc wel wilde kopen. Biedt die grapjas 3800. Stuur beri hie terug dat we te ver uut elkaar liggen. Belt ie toch maar op: wat is dan mijn laagste bod? Nou, €1 meer dan mijn vraagprijs. Vond ie vreemd, hij kwam er aan om de Duc op te halen. Dat heeft geen zin, jij krijgt hem niet. Vraagprijs was opeens geen probleem. Tja, je mag best naar spot5 rijden, maar al betaal je het dubbele, brommertje krijg je niet.
Pannekoek.
Die denkt met zijn grote geld Jan met de pet te kunnen controleren.
 
Sjeedepee Pruts, ga je weer brommeren?
Waarom niet een energica of hoe je het schrijft. Die is lekker electriek. Al is die wel net zo duur als een Harley Limelight, en dan kun je gewoon meezoepen met de motorclubs. En je hoeft niet meer te zwaaien naar nep brommers, want je hebt en bent Harley.
 
Yep, ga weer soms brommeren. Maar 30k voor een electriek ding is wat overdreven als je voor de helft zo'n donker ding hebt.
 
Ik wordt niet oud, ik ben het al. Vandaar dat ik de Duc ingeruild heb voor een ouwe lullen brommert.
Vanaf nu ben ik dus zowel oud, bijna zo oud als ik er uit zie en rij een ouwe lulle brommert.
Het lijkt alsof ik dat herhaal, maar dat komt door de ouderdom.
Nog even geen electriek ding, dat is veel te snel.
Zo bruut als die electrieke dingen gaan, zo traag is mijn reactie.
Had ik al mijn dagelijkse glaasje citroenbrandewijn gehad? Vast niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan