Ik weet het pas vrijdagavond!
Maar denk niet dat die gozer hem meteen meeneemt, dus grote kans dat ik mijn regenpak maar eens op moet zoeken! (oh nee ik heb een goretex pak)
Tja of je daar nou blij mee moet zijnVerkopen is natuurlijk beter. anyway. Hoe laat wil jij vertrekken?
Moet nog 1 iemand hebben op laat en dan hebben we een meerderheid.
HELP!
Luitjes, wie-o-wie kan mij helpen met het volgende:
Er ligt een pakketje klaar op het postkantoor van de Haagbeukweg in Parkwijk. Hier zit óf de bandentemperatuurmeter in, óf de twee headsets voor de portofoons. Kunnen we dus wel gebruiken a.s. weekend.
Hiervoor kan alleen ik, mijn partner (huisgenoot) of een gemachtigde tekenen om op te halen. Helaas zijn die rukkers morgen om 1400 uur al dicht ipv 1730. Dus kan ik het pakje niet om 1720 ophalen (na m'n werk). Vandaag zijn ze om 1730 dicht, maar zie ik geen kans om langs te komen. Net als morgenochtend. Dan lukt het ook niet omdat ik om 0800 al aanwezig moet zijn in Amsterdam. Dan kan ik nl. vroeg weg de auto volstouwen en naar Assen rijden.
Wie-o-wie kan ik vanavond het afhaalpapiertje geven en machtigen om de zooi op te halen en evt. dan zaterdagochtend mee te nemen naar Assen? Er hoeft niks afgerekend te worden aan de balie. Alles is al vooruitbetaald.
Please, let me know: 0647296663 of raymond punt ros apekrul telfort punt EN EL.
Mhh Cynthia ook laat dan ben je er ... hoelaat moet ik zeggen tegen d'r ?
(Afbeelding)
VERNIEUWDE VERTREKTIJD
Kijken Aanstaande Zaterdag Op Assen?
Wie?
SuperJoop
Ant27
SeMT-X *
Tyl *
GSX-Freak
FireGirl
ZXRaymond
Biga
Voronwë 1/2 *
Marjo
Aphrodite
Viccie
Cynthia *
* = Met Auto. (Kan dus troep meenemen voor jullie )
Hoe laat in Assen: ±10:00
Vertrek Spot 1: 8:30 Spot 1
Een kwartier later zijn we bij de Mac in Lelystad.
We rijden binnendoor met een stop na zo’n 80 á 100 kilometer. Helaas rij ikzelf in de auto. Maar ik zal proberen jullie bij te houden. (Of jullie proberen mij bij te houden).
HELP!
Luitjes, wie-o-wie kan mij helpen met het volgende:
Er ligt een pakketje klaar op het postkantoor van de Haagbeukweg in Parkwijk. Hier zit óf de bandentemperatuurmeter in, óf de twee headsets voor de portofoons. Kunnen we dus wel gebruiken a.s. weekend.
Hiervoor kan alleen ik, mijn partner (huisgenoot) of een gemachtigde tekenen om op te halen. Helaas zijn die rukkers morgen om 1400 uur al dicht ipv 1730. Dus kan ik het pakje niet om 1720 ophalen (na m'n werk). Vandaag zijn ze om 1730 dicht, maar zie ik geen kans om langs te komen. Net als morgenochtend. Dan lukt het ook niet omdat ik om 0800 al aanwezig moet zijn in Amsterdam. Dan kan ik nl. vroeg weg de auto volstouwen en naar Assen rijden.
Wie-o-wie kan ik vanavond het afhaalpapiertje geven en machtigen om de zooi op te halen en evt. dan zaterdagochtend mee te nemen naar Assen? Er hoeft niks afgerekend te worden aan de balie. Alles is al vooruitbetaald.
Please, let me know: 0647296663 of raymond punt ros apekrul telfort punt EN EL.
Hee, jij bent in juNi jarig hoor!!vierentwintigste ist mein geburtsdag
@ Gears: Ja dat was ikM'n instructeur van de brandweer dacht laatst al dat ik pepers op m'n helm had zitten en noemt me nu dus pepertje
@ ant: Was je nog op zoek naar een remschakelsetje? kijk ff hier en dan bij meer producten
@ All: Goeiemorgen!
Heel erg bedankt Thijs, maar heb e.e.a. al met Patricia besproken. Vanavond breng ik de papieren bij haar langs en morgenmiddag haal ik het weer op. Ben jij vanavond thuis? Dan kom ik misschien ook ff viziertje ophalen.