Moet je ff in de review toolbar van word kijken en beetje met die opties klooien. Als het goed is zie je ze ook in je print preview. Heeft iets met track changes te maken.
@ Tyl: succes met dat *.* Citrix
Kheb et gevonden, Thnx
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moet je ff in de review toolbar van word kijken en beetje met die opties klooien. Als het goed is zie je ze ook in je print preview. Heeft iets met track changes te maken.
@ Tyl: succes met dat *.* Citrix
Aha, vroeg me meer af of er gevaar was voor me MSN ofzo, of ze willen hacken?Heb nog even wat dieper gekeken. Dit mailtje krijg je omdat iemand met de msn-checker van inkoopenverkoop.nl gekeken heeft of zijn/haar contcatlijst nog up-to-date is. Met andere woorden, je staat al in de contactlijst van deze persoon. Daarnaast heeft deze persoon een dreambox satellietontvanger staan, the firmware hiervan is gemaakt door The_Hydra (is dus niet zijn/haar nickname, was iets te snel )
Dusse....mailtje hoeft dus niks te betekenen, maar mocht je nieuwsgierig blijven zou je zoektocht 't beste kunnen beginnen met de mensen in je eigen contactlijst.
Aha, vroeg me meer af of er gevaar was voor me MSN ofzo, of ze willen hacken?
Want als ik me contactlijst moet afgaan, heb ik teveel verdachten onder het kopje MF staan
<font color=000099>* Voronwë zal "Don't kill Yoshi" tzt (net als bij Ant) wel schietlessen gaan geven!]
Ik heb me zeker vermaakt.
ging lekker. gewoon 2 keer de beste geweest..
vanavond weer??
Mhhh heb je dan iets op je pc ... wat het hacken waard is ?
@ Wendy
Ik wil je wat prive vragen maar ik zie je niet meer in mijn MSN lijstje. Kan je mij ff toevoegen
ey Voronwe,
ik heb een probleem met mijn verslag. Toen jij het teruggestuurd had heb je aangegeven wat je vond dat er veranderd moest worden. Dat heb ik gedaan, maar iedere keer als ik m'n verslag uitprint, print ie ook markeringen uit van dingen die ik verbeterd heb
Weet jij of dat een optie is die ik uit moet zetten ofzo??? Of weet iemand anders d'r wat van
Wie doet trouwens het volgende deel?
Volgens mij heb ik daar een steentje bijgedragen
Als ik vanavond tijd hebt zal ik er zeker meedoen , maar zoek je dan een andere slachtoffer uit? Anders stijgt mijn "Death-Rate" als popcorn in de magnetron
Maandag? Laat maar ff weten waar, je kan me anders buiten 't forum ook bereiken op crestion@hotmail.com...Gezellig, geef maar door wanneer je kan, kunnen we er ff flink over ouwehoeren
Maandag? Laat maar ff weten waar, je kan me anders buiten 't forum ook bereiken op crestion@hotmail.com...
Yep....zit alleen niet al te vaak online.hebbie ook MSN??
Yep....zit alleen niet al te vaak online.
ah wilde al gaan spammen, maar da's dus de oorzaak!
Maandag? Laat maar ff weten waar, je kan me anders buiten 't forum ook bereiken op crestion@hotmail.com...
Wendy mag het ook doen hoor! Moet ze er wel snel mee zijn. Deze is nl zo vol!
Ach, een paar pagina's over de limiet is voor een keer niet erg.
De vorige keer waren we er nog net niet
(Snap het wel, was om te voorkomen dat Ant plaatjes ging posten.)
Ach, nu we zijn email-adres hebben kan dat als nog, toch?
Maandag heb ik al een afspraak met MotorMaxx , dus dan kan ik niet.