MF Flevoland Deel XIV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Damn wat hebben we toch een heerlijk netwerk hier op MF :)

Don Yoshi zorgt dat mijn Lease Contract word over genomen voor Ray en geeft het op papier 100 pk.

Tyl kan vervolgens gaan freelancen en als dank daarvoor geeft ie gratis beir weg. hahahaha

Geen probleem, als ik weet bij wie die auto geleased is O-)

wel et cirkeltje afmaken Tyl :9

Don Yoshi zorgt voor het Lease contract voor Ray. Ray zorgt voor jouw tel kosten :P Jij zort voor Ray zijn thuis netwerk O-)

en et cirkeltje is rond :+

Bijna rond, Tyl zorgt ook voor een thuis netwerk voor The Don, dan is het cirkeltje rond O-)

Hahaha das goed hoor.. Hij is nu geleased bij PCL.

@Pruts: 1830 was het toch vertrokken bij de MAC? Hmmm hebben jullie die llijst met files al gezien?

Sterker nog...

Ik ga nu echt maar naar huis. De file's worden alsmaar langer en langer. Er staat bij voorbeeld tussen Hengelo en Amersfoort 43 kilometer.. Damn..

Mannen ik hoop er op tijd te zijn...

Tot Vanaaf

ik ben nog niet thuisgeweest dus weet ook niet op mijn kaartje thuisligt '(

Ai idd veel files met dit weer
Kunnen we niet gewoon op de motor! Zien ze iig dat we die gixxers waard zijn!

Niemand verder de kaarten binnen?

Ik kan wel iets voor je regelen hoor:

"misschien is er hier een misverstand ontstaan, maar op de papieren staat toch echt honderd PK hoor" O-)

[me]Don Yoshi heeft nl. toegang tot auto papieren }) [/me]

Nope.. hij staat er gewoon niet bij. De snelste auto in die categorie is de nieuwe Clio met 105 pk en 6 versnellingen. Maar die is weer wat klein. De leukste in de categorie is de Polo "sport" met alles erop en eraan. Ook iets van 100 pk, maar wel lekker compleet. Ben bang dat ik eerst seniot moet worden om in de richting van Leon, V50, S40 etc te mogen kijken.

Ik vind het prima.
Is dat wat V-ray voorstelde ?

Half zeven verzameln bij MaC, even wat eten en dan om 1900uur uiterlijk weg. Hopelijk halen we het. Wie heeft er navigatie en weet de route? Die rijdt voorop!

@MotoMarz: heb al gekeken en ga morgen langs van Westrhenen, maarruh.. die 3laags woningen gaan wel weer ietsjes te ver in prijs. :( Kan ik beter blijven waar ik nu zit.

Afgelopen keer was het PAVO en stond het podium in het midden van de HMH.

Toen draaide PAVO samen met DANA, The PROPHET en ZANY

Was het die keer was trouwens op 29 januari

Ja klinkt wel bekend. Was in ieder geval errug koud toen

:^

It's green! It's alive! It's ZXRaymond :+
:W Nou je het toch over groen hebt, ik heb sinskort een ander kontje op mijn motor zitten.
De stickers gaan er waarschijnlijk wel af.
full

Schijnt echt superdrama te zijn op weg, maar ook spoor. Blikseminslag op Duivendrecht. :(

Maar ff kijken hoelaat ik ga. Kutzooi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan