Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MF Flevoland Deel XIV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Olá!

Dit wordt een TOP-weekend!

[me]V-Ray heeft net gehoord dat ie promotie gaat maken. Nog even wat dingetjes doornemen en hij is officieel Business Sales Consultant. Reeeeeelaxed!
[/me]

Gefeliciteerd. Nu kunen we lekker samen Consultant zijn

@Frost: Staat ie in je schuur ja?

@ Ice: Die ZX9R gaat er wel een keer komen. Als ik die GSXR750 vanavond win en ga inruilen heb ik hem denk ik volgende week. Ennuh.. haal die R6 uit de schuur man! Straks vat ie kou. Zet hem lekker in de keuken naast de kachel met een busje R4 en WD40 en een dikke deken eroverheen.

@Rotondemonster: Kapsones had ik al, denk niet dat het veel erger kan.
valt wel mee toch?

@yzf 750 r (verander die naam nou eens!): Inhoud: bijzonder divers in de sales- wereld, maar om een indrk te geven; vooronderzoek doen naar mogelijkheden, sparringspartner voor ICT manager van klant, implementatiemanager, bidmanager en projectmanager in één.

@Tyl: Nog niets anders gevonden dan?

Intressant:D enne wat voor opleiding heb je gedaan dan als ik vragen mag

Gefeliciteerd. Nu kunen we lekker samen Consultant zijn

@Frost: Staat ie in je schuur ja?

nee volgende week wordt de appie opgehaald en dan moet ik ff kijken of ze die R6 maar kunnen brengen ofzo... koekweer

Jawel. Kan per 1 januari zelfs al starten voor 4,5 maand. Maar toen ik een beetje zat te vissen hoe het met me lease auto zat kreeg ik te horen dat ik een boete clausule moet betalen als ik ontslag neem. Klote lease maatschappij. Dus eerst ff die ibiza total loss rijden of snel nog 95000 kilometer rijden en dan ontlsag nemen.

eeuuhh boete clausule dat is bij iedere lease maatschappij
moet je maar huren dan niet

Intressant:D enne wat voor opleiding heb je gedaan dan als ik vragen mag

Dat is het mooie nou juist: alleen m'n Havo ooit afgemaakt en 2 jaar HBO gedaan. Verder me hier bijna 4 jaar lang de tyfus gewerkt om hogerop te komen. Dat gaat gestaag, maar het lukt me uiteindelijk wel! En dit voelt voor mij als een enorme overwinning. Ik had "concurrentie" van een jongen die al 4 jaar technisch accountmanager was en z'n HTS Informatica etc etc-shit had. Dus ik scheet 'em een beetje. Uiteindelijk hebben ze toch voor mij gekozen vanwege reputatie, werkhouding, kennis en ervaring. Dus ik ben ff VET HAPPY!

Dan laat je je toch ontslaan hoef je ook geen boete te betalen

Inhoud: bijzonder divers in de sales- wereld, maar om een indrk te geven; vooronderzoek doen naar mogelijkheden, sparringspartner voor ICT manager van klant, implementatiemanager, bidmanager en projectmanager in één.

Ray gefeli man!! Maar ik snap nu nog steeds niet wat het inhoud! Neem eens een keer echt werk joh! Voor mij blijf je zo'n louche telefoon verkopertje!!

@Tyl: plaatje staat...
@Degene die nog geen kaartje hadden hebben die hem inmiddels wel??

Dat één na laatste moet toch geen probleem zijn? gaat inmiddels een heel topic over. Wat een gasten ook hé? Mooie reacties allemaal.

eeuuhh boete clausule dat is bij iedere lease maatschappij
moet je maar huren dan niet

Nou ik heb er nog nooit van gehoord. Wat normaal is, is dat je het bedrag betaald wat je over je budget zit, en dat dan voor de resterende maanden.

Maar een boete wat in mijn geval op kan lopen tot 10000 euro vind ik een beetje teveel van het goede

Boys and Girls

Wat dachten jullie van 15 januari 2006 een nieuw jaar nieuw feessie ?

Mare salaris ook omhoog neem ik aan? Nog meer uren maken? Autootje vd zaak? Je kunt nl als manager niet meer met de trein...

Ben geen manager hé? Consultant en over die auto en andere details gaan we het volgende week hebben. Geen idee of het erbij zit, boeide me eerlijk gezegd ook niet zo. Vindt de job-inhoud 10x belangrijker, over die details ga ik volgende week in onderhandeling. Bytheway: Auto kost alleen maar geld. "Bijtelling"

Kun je het lease-contract niet over nemen als free-lancer

Klopt de bedragen kunnen erg hoog op lopen. Daarom doen wij tegen woordig ook erg veel short lease. Je kan dan je auto na de eerste maand ieder gewenst moment de aut stil zetten zonder extra kosten. Het hele mooi van het verhaal zijn we maar een paar euro duurder ook dus dan wordt het wel heel erg verlijdelijk om een auto te huren ipv te leasen.

Dat één na laatste moet toch geen probleem zijn? gaat inmiddels een heel topic over. Wat een gasten ook hé? Mooie reacties allemaal.

Ja, heerlijk he

@Wiegie: Das leuk ja De 17de ben ik jarig

Maar is altijd goedkoper dan een eigen auto nou misschien in jou geval niet omdat je toch al met de trein gaat dan maar eerste klas reizen

We zien het wel. Lease-lijst is overigens niet zo heel boeiend meer bij ons.

Status
Niet open voor verdere reacties.