Olá!
Dit wordt een TOP-weekend!
[me]V-Ray heeft net gehoord dat ie promotie gaat maken. Nog even wat dingetjes doornemen en hij is officieel Business Sales Consultant. Reeeeeelaxed!
[/me]
@ Ice: Die ZX9R gaat er wel een keer komen. Als ik die GSXR750 vanavond win en ga inruilen heb ik hem denk ik volgende week. Ennuh.. haal die R6 uit de schuur man! Straks vat ie kou. Zet hem lekker in de keuken naast de kachel met een busje R4 en WD40 en een dikke deken eroverheen.
@Rotondemonster: Kapsones had ik al, denk niet dat het veel erger kan.
valt wel mee toch?
@yzf 750 r (verander die naam nou eens!): Inhoud: bijzonder divers in de sales- wereld, maar om een indrk te geven; vooronderzoek doen naar mogelijkheden, sparringspartner voor ICT manager van klant, implementatiemanager, bidmanager en projectmanager in één.
@Tyl: Nog niets anders gevonden dan?
Gefeliciteerd. Nu kunen we lekker samen Consultant zijn
@Frost: Staat ie in je schuur ja?
eeuuhh boete clausule dat is bij iedere lease maatschappijJawel. Kan per 1 januari zelfs al starten voor 4,5 maand. Maar toen ik een beetje zat te vissen hoe het met me lease auto zat kreeg ik te horen dat ik een boete clausule moet betalen als ik ontslag neem. Klote lease maatschappij. Dus eerst ff die ibiza total loss rijden of snel nog 95000 kilometer rijden en dan ontlsag nemen.
Intressant:D enne wat voor opleiding heb je gedaan dan als ik vragen mag
Jawel. Kan per 1 januari zelfs al starten voor 4,5 maand. Maar toen ik een beetje zat te vissen hoe het met me lease auto zat kreeg ik te horen dat ik een boete clausule moet betalen als ik ontslag neem. Klote lease maatschappij. Dus eerst ff die ibiza total loss rijden of snel nog 95000 kilometer rijden en dan ontlsag nemen.
Inhoud: bijzonder divers in de sales- wereld, maar om een indrk te geven; vooronderzoek doen naar mogelijkheden, sparringspartner voor ICT manager van klant, implementatiemanager, bidmanager en projectmanager in één.
Jawel. Kan per 1 januari zelfs al starten voor 4,5 maand. Maar toen ik een beetje zat te vissen hoe het met me lease auto zat kreeg ik te horen dat ik een boete clausule moet betalen als ik ontslag neem. Klote lease maatschappij. Dus eerst ff die ibiza total loss rijden of snel nog 95000 kilometer rijden en dan ontlsag nemen.
Ray gefeli man!! Maar ik snap nu nog steeds niet wat het inhoud! Neem eens een keer echt werk joh! Voor mij blijf je zo'n louche telefoon verkopertje!!
Lekker is dat....
eeuuhh boete clausule dat is bij iedere lease maatschappij
moet je maar huren dan niet
Mare salaris ook omhoog neem ik aan? Nog meer uren maken? Autootje vd zaak? Je kunt nl als manager niet meer met de trein...
Mare salaris ook omhoog neem ik aan? Nog meer uren maken? Autootje vd zaak? Je kunt nl als manager niet meer met de trein...
Nou ik heb er nog nooit van gehoort. Wat normaal is, is dat je het bedrag betaald wat je over je budget zit, en dat dan voor de resterende maanden.
Maar een boete wat in mijn geval op kan lopen tot 10000 euro vind ik een beetje teveel van het goede
Boys and Girls
Wat dachten jullie van 15 januari 2006 een nieuw jaar nieuw feessie ?
Klopt de bedragen kunnen erg hoog op lopen. Daarom doen wij tegen woordig ook erg veel short lease. Je kan dan je auto na de eerste maand ieder gewenst moment de aut stil zetten zonder extra kosten. Het hele mooi van het verhaal zijn we maar een paar euro duurder ook dus dan wordt het wel heel erg verlijdelijk om een auto te huren ipv te leasen.Nou ik heb er nog nooit van gehoort. Wat normaal is, is dat je het bedrag betaald wat je over je budget zit, en dat dan voor de resterende maanden.
Maar een boete wat in mijn geval op kan lopen tot 10000 euro vind ik een beetje teveel van het goede
Boys and Girls
Wat dachten jullie van 15 januari 2006 een nieuw jaar nieuw feessie ?
Dat één na laatste moet toch geen probleem zijn? gaat inmiddels een heel topic over.Wat een gasten ook hé? Mooie reacties allemaal.
Maar is altijd goedkoper dan een eigen autoBen geen manager hé? Consultant en over die auto en andere details gaan we het volgende week hebben. Geen idee of het erbij zit, boeide me eerlijk gezegd ook niet zo. Vindt de job-inhoud 10x belangrijker, over die details ga ik volgende week in onderhandeling. Bytheway: Auto kost alleen maar geld. "Bijtelling"
Ja, heerlijk he
@Wiegie: Das leuk jaDe 17de ben ik jarig