MF Flevoland...deel XII

Wanneer gaan we karten?

• 4 december

Stemmen: 0 0,0%
  • 11 december

Stemmen: 7 58,3%
  • 18 december

• 25 december

• alle data

Stemmen: 4 33,3%
  • geen van deze data

Stemmen: 1 8,3%

• Totaal aantal stemmers
    12
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja daar wordt je hardt van :Y

(volgens mij klopt er geen ene fuck van mijn spelling) |(

hard1 (bn.)
1 moeilijk samen te drukken, te doordringen, te verbrijzelen, te buigen enz. => stijf; <=> zacht
2 zo streng dat het moeilijk te verdragen is
3 onveranderlijk, waar niet aan te tornen valt
4 hevig, flink <=> zacht
5 luid <=> zacht
6 onaangenaam voor het gezicht, het gehoor, het schoonheidsgevoel => fel

hart (het ~, ~en)
1 holle spier in de borst die het uitgangspunt is van de bloedsomloop => rikketik, tikker
2 de streek op de borst waar het hart zit
3 het binnenste van de mens => innerlijk
4 vlees afkomstig van de hartspier van slachtvee
5 iets met hartvorm
6 het midden, het binnenste van iets => kern [Belg.] [Belg., niet alg.] [Belg.] [Belg., inf.]

U hebt gezocht op hardt:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.

Je hebt dus een nieuw woord verzonnen ;)

Ja daar wordt je hardt van :Y

(volgens mij klopt er geen ene fuck van mijn spelling) |(

hard moet et zijn ant. Tis geen werkwoord in dit geval :P Tis nooit een werkwoord, dus je moet kiezen tussen je harT of een harD bed :9

EDADDIT :+ : Wat een stilte mensen.... iedereen weer hard aan het werk? :?

Laatst bewerkt:
Iemand al aan het stoken thuis? Gisteren is bij mij de verwarming al aangeslingerd.

Dinsdag ff de verwarming getest, en ja hoor hij doet het nog *D verder heb ik nauwelijks de kachel aan. Heb het bijna altijd warm en ben bovendien weinig thuis. Meestal staat dat ding op een graad of 18.

Zijn er nog mensen die wat knappe wintersportadresseen hebben in Italie of Frankrijk?? Ik word een beetje zat van al die hoge prijzen in de gidsen.

mzzl, ik ga maar weer aan de arbeid

Hoest met de filmpjes? Al lekker aan het branden?

nee, moet nog beginnen.. vrouw wilde gisteren op notebook internetten..

@Wendy: leuk, denk idd dat die geen kaartje nodig heeft..
Je had nog niet aangegeven za / zo. Kan dat dan op za, op zo heb ik al wel wat staan... Vrouw zal dan proberen de kapper te verplaatsen.. Nou, dan hebben we nog 2 vrijwilligers nodig.

nee, moet nog beginnen.. vrouw wilde gisteren op notebook internetten..

@Wendy: leuk, denk idd dat die geen kaartje nodig heeft..
Je had nog niet aangegeven za / zo. Kan dat dan op za, op zo heb ik al wel wat staan... Vrouw zal dan proberen de kapper te verplaatsen.. Nou, dan hebben we nog 2 vrijwilligers nodig.

Za is ok. Mier wilde ook mee, als hij dan ook kan hebben we de 2 volgende vrijwilligers gevonden. Ik zie het vanavond wel, ga nu met mijn zwager naar de voertuigenmetheleboelwielenbeurs. Werk ze nog allemaal gna gna.

Za is ok. Mier wilde ook mee, als hij dan ook kan hebben we de 2 volgende vrijwilligers gevonden. Ik zie het vanavond wel, ga nu met mijn zwager naar de voertuigenmetheleboelwielenbeurs. Werk ze nog allemaal gna gna.

keej, gezellig.. laat het vanaaf wel effe weten..

* kijkt links...... kijkt rechts....... niemand te zien*

kan ik tenminste rustig oversteken :W

:Z

nog 40 minuten *D

Zo, ikke is ook weer terug.

Moest nog heel even langs school, en ga zo maar richting mijn werk toe.
Tis net inderdaad rustig geweest hier O-)

ik ben ook druk met een auto uitzoeken, deze is ook handig voor volgend jaar met de circuitdagen :9

full

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan