- 31 okt 2004
- 32.981
- 61.061
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
BMW klopt, oud is relatief en sukkel? ik denk dat het wel meevalt.Ik ben een ouwe sukkel op een BMW .
nouja, je hebt alles in de rechterhand….en een voorbeeld het niet moet heb je al meegemaakt.Dankjewel!
Nou ja, anders omdat ik 'gewoon lekker ging' en nu toch iets beter kijk naar veiligheid. Vooral dat je niet 'stoer' mee moet willen doen, je eigen rit rijden en aangeven als iets boven je kunnen is.
Nah, dat is natuurlijk niet helemaal waar. Je hebt met andere verkeersdeelnemers te maken, divers wegdek, en noem het maar op.nouja, je hebt alles in de rechterhand….en een voorbeeld het niet moet heb je al meegemaakt.
Ok, ook waar maar als je jakkeren en boven je kunnen gaat rijden dan heb je dat echt zelf in de hand.Nah, dat is natuurlijk niet helemaal waar. Je hebt met andere verkeersdeelnemers te maken, divers wegdek, en noem het maar op.
Soms kun je gewoon niet defensief genoeg rijden, omdat andere omstandigheden dat teniet doen.
Natuurlijk is het wel zo dat, wanneer je wel als een paard met oogkappen onderweg bent, er een verhoogd risico is.
Maar goed, tussen omvallen vanwege te weinig snelheid en een paard met oogkappen, zit nog heel veel tussen.
Zeker!Ok, ook waar maar als je jakkeren en boven je kunnen gaat rijden dan heb je dat echt zelf in de hand.
Groepsdruk. Het voelt heel natuurlijk om met een groep mee te doen. Het is niet dat anderen je onder druk zetten, maar mensen zijn sociale wezens en doe als vanzelf mee. Ander woord: kuddegedrag.Ok, ook waar maar als je jakkeren en boven je kunnen gaat rijden dan heb je dat echt zelf in de hand.
Groepsdruk is lastig voor diegenen met een gebrek aan karakter/zelfvertrouwen.Groepsdruk. Het voelt heel natuurlijk om met een groep mee te doen. Het is niet dat anderen je onder druk zetten, maar mensen zijn sociale wezens en doe als vanzelf mee. Ander woord: kuddegedrag.
Dit gebeurd ook zeker.. nog steeds ben je er zelf bij en geef je bijv. zelf gas maar het klopt, je ziet het gewoon soms gebeuren. Er wordt lekker doorgereden en iemand durft niet zo goed te zeggen dat het te snel gaat. Ook ik heb dat wel eens gehad in het begin.. vervolgens remde ik wel eens in de bocht en ging de motor rechtdoor - je kijkt waar je eigenlijk niet heen wil, het is goedgekomen maar soms zit een ongeluk in een klein hoekje.Groepsdruk. Het voelt heel natuurlijk om met een groep mee te doen. Het is niet dat anderen je onder druk zetten, maar mensen zijn sociale wezens en doe als vanzelf mee. Ander woord: kuddegedrag.
Precies, dat vind ik ook. Meestal rij ik gewoon alleen m'n routes, soms ook wel met een maat van me.Motorrijden moet je niet in groepen doen.
Ik heb in het verleden wel groepsreizen gemaakt, die individueel gereden werden. Je zag elkaar aan het eind van de middag weer aan de bar of op het terras van het volgende hotel.Precies, dat vind ik ook. Meestal rij ik gewoon alleen m'n routes, soms ook wel met een maat van me.
Maar die ken ik al 40 jaar, we reden al samen toen we net ons rijbewijs hadden, ik wat later dan hij, dat wel.
In groepen rijden vind ik sowieso klote.
Wij rijden meestal met een klein groepje van dezelfde rijders.Groepsdruk is lastig voor diegenen met een gebrek aan karakter/zelfvertrouwen.
Dat is nog vervelender dan elkaar onderweg tegenkomen.Je zag elkaar aan het eind van de middag weer aan de bar of op het terras van het volgende hotel.
Dat hangt er vanaf. Mijn vrouw ben ik bij de dokter tegengekomen.Dat is nog vervelender dan elkaar onderweg tegenkomen.
Wanner zij daar is vanwege een soa, dan is het evengoed nog vervelend...Dat hangt er vanaf. Mijn vrouw ben ik bij de dokter tegengekomen.
Of, of, prostaat onderzoek? Darmpoliepen, scrotox complicaties, of nog meer gênant? Je weet het niet...Of was zij de verpleegster die @RR. zijn dwangbuis aantrok?
Jaloerse alleenstaander?Of was zij de verpleegster die @RR. zijn dwangbuis aantrok?