Metter Superbiker 2008 topic

Yep, ik ben er geweest maar heb geen foto's gemaakt. Super vette wedstrijd, men zegt de grootste van de wereld qua deelnemers en bezoekers.
Volgens mij is Van Drunen wegens een valpartij 27 ste geworden. Anderson die ging zó hard dat hij bijna Van Drunen dubbelde toen de vlag viel.
De mannen hadden een megatempo, dat is zeker.
 
242 die net thuis is van een dag vet genieten, 30 euro entree en 270 euro plezier.
Wie heeft er gezien dat Teuntje een goede wedstrijd heeft gereden, jullie niet??? VETTE PECH
Wie heeft er gezien dat Berkkie een goede wedstrijd heeft gereden, jullie niet??? VETTE PECH
Wie heeft er gezien dat Marcello zich staande heeft weten te houden in de Superfinale, tussen bijvoorbeeld manne als Stefane Chambom-Jurgen Kunzel-Frederic Bolley-Stefan Everts-Cassady Anderson-Micky Diamond-Jeff Ward-Mano Hermunen-Regis Laconi om maar een seen paar namen te noemen. En dan heb ik het nog niet over al die andere startnummers in totaal 312 stuks+21 stuks Starbiker+8 stuks superprestige manne+ 46 stuks quad rijders, uit heel Europa.
Dus pak um beet een kleine 350 motoren+ ong een 15.000 toeschouwers en van 9.00uur tot en met 18.00uur kijke plezier en herrie aan je kop.
Hebben jullie dat allemaal NIET gezien , VETTE PECH DAN.........zal kijken of dat er iets van op film kan zetten, heb in iedergeval nog 30sec plezier...........GR: een voldane kijker
 
242 die net thuis is van een dag vet genieten, 30 euro entree en 270 euro plezier.
Wie heeft er gezien dat Teuntje een goede wedstrijd heeft gereden, jullie niet??? VETTE PECH
Wie heeft er gezien dat Berkkie een goede wedstrijd heeft gereden, jullie niet??? VETTE PECH
Wie heeft er gezien dat Marcello zich staande heeft weten te houden in de Superfinale, tussen bijvoorbeeld manne als Stefane Chambom-Jurgen Kunzel-Frederic Bolley-Stefan Everts-Cassady Anderson-Micky Diamond-Jeff Ward-Mano Hermunen-Regis Laconi om maar een seen paar namen te noemen. En dan heb ik het nog niet over al die andere startnummers in totaal 312 stuks+21 stuks Starbiker+8 stuks superprestige manne+ 46 stuks quad rijders, uit heel Europa.
Dus pak um beet een kleine 350 motoren+ ong een 15.000 toeschouwers en van 9.00uur tot en met 18.00uur kijke plezier en herrie aan je kop.
Hebben jullie dat allemaal NIET gezien , VETTE PECH DAN.........zal kijken of dat er iets van op film kan zetten, heb in iedergeval nog 30sec plezier...........GR: een voldane kijker

Tja.. :/
 
Nederland heeft zich kranig gehouden, en een 27ste plaats is zeker geen schande.
Als je ziet wat er allemaal mee rijd,beter-jonger-sneller. De motocross top was ook aanwezig, en voor die manne maakt het niet uit wat voor motor je onder de kont schuift. Of je nu Chambon op KTM laat rijden i.p.v Kawasaki-Stefan Everts op een leen KTM i.p.v Yamaha-Joel Smets van Husaberg op een expirimentele BMW Supermoto . geef ze een frame met een blok er in en krane met die hap.
Maar vergeet niet dat dit de 22ste iditie is van dit soort wedstrijden, en het is elk jaar mooi weer dus voor de organisatie dik geld verdienen. daarom kenne ze ook wat manne uit Amerika over laten vliegen,en dik start en prijze geld betalen. En wat in Mettet kan zou ook in Valkenswaard kunnen.
Ik heb in iedergeval weer vet genoten van de speaker die de boxen van de muur blaast, van een berg Tokkie volk ( zuipen en vreten kenne die Wallonenen wel), en een hele dag mooie wedstrijden op een mooi circuit waar je overal kunt staan en lekker kort bij- en een uitermate goeie sfeer.........En weer een berg inside informatie verzameld, zoals groot nieuws over Michelle, plannen voor 2009 van Marc Fraikin en Jordan Boner(nr 116) komt 2009 ook naar NL .
Foto info: Marcel Nr: 95
Fraikin Nr: 75
Teuntje Nr: 247
Berkkie Nr:89
Killy Plilippus Nr:138
Marcel Schoofs Nr:139
Jeffrey Zieltjes Nr: 150
Jerome v/d Belt Nr: 151
Gregory de Nooyer Nr:167
Maikel v.d Zande Nr: 272
Mark v Eindhoven Nr:273
Martijn Westerhof Nr:279
Maikel Huisman Nr:91
en de laatst genoemde in het programma boekje is Ola Eifrem uit Zweden Nr: 319, niet vernoemd zijn de volgende nummers: 323-333 en 242 de laatste genoemende was een belg op KTM, kan dus nooit goed zijn............Gr: de hollandse 242
 
En om als "gewone "Biker in de finale te komen, moet je de naven uit je wielen rijden.
je ziet Marcel in zijn manche( waarvan er van de 42 man 9 direct over gaan), zich er druk moet maken om er bij te zijn. In eerste instantie lag hij 10de, door het uitvallen van Marc Fraikan( lekke band) kwam hij zo direct in de Finale. Teuntje derhalve moest via de "revanche" zich te barsten rijden om bij de eerste 3 te komen, dat zat hij ook in eerste instantie. Daarna klein foutje en hoppa naar huis, erg jammer en erg sneu voor Teun. Hij had het zeker verdient om eens lekker tussen de GROOOOTTTE manne te rijden...
En dan hebben de Walloniers weer wat nieuws< in de SUPERFinale wordt toegevoegd ( had nog weinig laten zien die dag)Ene meneer Fred Fiorentino (Mister Mettet) ze waren weer wel zo eerlijk om hem helemaal op de laatste plaats te zetten,en dat is die knakker niet gewend..........was wel jammer dat ik er net niet bij kon om hem moed in te spreken, als kenner van laatste plaatsen.hihihiiiiiiiiiiiiiiiiii
En voor 2009 staat er een defintief permanent circuit gepland, waar ook nog het hele jaar getraint kan worden. Heb zo maar het vermoeden dat het " Motodrome Fiorentino gaat heten, weer een O.N.K.circuit er bij als Spa afvalt....Dus dat wordt allemaal op Franse les,"papa un feume un piep...........wie wie..Gr Vranske
 
http://www.mxworld-pix.be/gallery/gallery.php?dir=mettetcds&pic=0

mxphotos - motocross photos / foto's / pictures

Erg mooie galleries met pics *O*

Maurice kwam deze foto nog tegen btw:

w0645_30D_29167.jpg


Dat is peter toch?
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad!............hoe heb je hem herkent, want de sponsoring word door zijn hesje bedekt.
Ben je ook in Mettet geweest?
 
Laatst bewerkt:
Helaas niet, had geen vervoer. Volgend jaar ga ik er zeker heen.

Ik herkende de helm,de suzuki en z'n gele outfit :)
 
je kunt ze wel herkennen als je er een beetje inverdiept, en aan de nummers dei ik gegeven heb is het net effe makkelijker.........gr 242
 
nee van Marc niet, van Michelle wel. Die gaat 2009 voor de hoofdprijzen. Gaat nog deze week met fabrieks Suzukis testen in Italie, vandaar dat ze iets aan haar tandjes laat doen.
Ze zei tegen me " als je op TV komt en je wilt lachen omdat je een goed resultaat geboekt heb , wil ik wel fatsoenlijk kennen lachen ". Toen ik gelijk , en krijg je dan ook hier en daar ook nog wat inplantaten......Nee zei ze,wel gaat er een stuk van me kont af.......En dat allemaal in z'n plat Amerikaans, was een aangenaam gesprek en heb me kapot gelachen met die meid.....Michelle veel succes in 2009.gr : 242
 
ERG vet filmje! :)

Ik heb er veel gezien en dit is zeker één van de beste supermoto filmpjes die ik tot nu toe gezien heb. Klasse werk :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan