Megameeting vanuit omgeving zwolle A28

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet alleen dat mijn vriendin en ik er zullen zijn met een stel vrienden van ons in totaal ook 3 man.
Verder zijn er nog weinig reacties geweest terwijl er zoveel motorrijders zijn in en rondom Zwolle.
Ik snap er niks van maar het is nog geen 9 Mei

Beste Luitjes..

Even aan het praten gegaan met de anderen. Misschien als wij ons verzamelen bijde carpool wezep.. (bij de caravanboer) rond een uurtje of 9 half tien. rijden we half 10 weg. en gaan dan een stukje terug en knallen de A50 op. Dan wachten we op de andere groepen bij de pomp heerde, Esso Geloof ik. en haken we daar aan. Waarschijnlijk moeten er nog een paar mensen van die andere groep tanken. en ze sturen een sms als ze vanuit meppel rijden.

dit lijkt me wel wat... reacties..

Ik heb er zin in Jullie ook? Alleen jammer dat ik mijn gp moet missen.. '(

Misschien even posten in het topic: Scheuren in de omgeving zwolle

(zou de link kunnen zoeken, maar ben beetje lui ;) )

Ik ga iig wel mee, en woon tegenover de MAC in Zwolle-noord

Hallo luitjes

Waarom zo moeilijk doen eerst naar Wezep en dan weer naar Zwolle.
Is het zo moeilijk om bij de mac in noorde te verzamelen om 09:30 en dan naar de pomp in heerde te gaan.
Dus wie vertrekken er nu vanaf de mac in Noord.
soiweso HRMN en diboetie en wij komen met 5 man

OK... mac noord zal het wezen.. We komen die kant op.

Waarschijnlijk neem ik nog meer mensen mee. Hoe laat spreken we af?

'k kom naar heerde en neem mee!!!

Camera, kwijlbakje, etc. :9

k hoor de tijd wel...!!

We moeten rond half 11 bij heerde staan.. Dus... half 10 vertrekken vanaf de Mac?
Helaas kuipje gaat niet mee.. zijn schoonmoeder komt....

NOU dat was voor mij een rede om ZEKER te gaan !!!

Destopper

Nou en of ik zou gaan als mijn schoonmoeder komt en daar komt bij het is moederdag en geen schoonmoederdag.
half 10 vertrekken bij de mac is een strak plan.

Dbkiller

Ik begrijp dat jullie(speedbeast, HRMN,dennisbrouwer, De stopper ,dbkiller e.v.a.)rond 10.00uur in heerde (a50)zijn bij de esso pomp.Ik kom daar ook en ben er voor 10:00uur.

Zijn er nog mensen die niet in de lijst staan ? O-)

En zal ik een link maken voor dit topic ?

Greetz

Blackeagle-mf@home.nl

Ben ook van de partij! Half 10 bij de Mac Noord in Zwolle. :]

EDIT: btw is de oprit naar de A28 in Zwolle Noord niet afgesloten ivm de wegwerkzaamheden??? Sluiten jullie nu aan bij de groep uit het noorden of knallen jullie door naar de tankstation op de A50?

Laatst bewerkt:
Half tien vertrekken vanaf McDonalds in Zwolle Noord, ik ben er ook... Tijd zat, want de groep Groningen/Friesland komt blijkbaar pas om half 11 langs Heerde fietsen, als de oprit Zwolle-Noord dichtzit rijden we wel even via de ring toch? Maakt Zwolle ook weer eens wat mee! })

Ik denk dat we gewoon allemaal naar de Esso moeten gaan. 10 uur daar zijn..
Dit is duidelijk. Hoe jullie het onderling afspreken dat is aan jullie.. als je een 10 uur maar bij de Esso staat.. OK?

Dit is gemakkelijk voor iedereen. anders blijven we afspreken.

De stopper..

CU allen om 10 uur bij de esso

Ja mensen, kom alsjeblieft naar de ESSO bij HEERDE, want daar is het het allermakkelijkst, evt. even tankje volgooien en een goed uitzicht op de snelweg, want Groningen/Friesland/Drenthe komen daar langs zodat wij ons naadloos aan kunnen sluiten!

Met Akula, de topicstarter van Groningen, heb ik afgesproken dat hij me inseint wanneer Groningen/Friesland/Drenthe vertrekt vanuit Meppel, zodat we vrij nauwkeurig kunnen zeggen wanneer ze Heerde aandoen!

Tot zondag, De Buikschuiver

Ja mensen, kom alsjeblieft naar de ESSO bij HEERDE, want daar is het het allermakkelijkst, evt. even tankje volgooien en een goed uitzicht op de snelweg, want Groningen/Friesland/Drenthe komen daar langs zodat wij ons naadloos aan kunnen sluiten!

Met Akula, de topicstarter van Groningen, heb ik afgesproken dat hij me inseint wanneer Groningen/Friesland/Drenthe vertrekt vanuit Meppel, zodat we vrij nauwkeurig kunnen zeggen wanneer ze Heerde aandoen!

Tot zondag, De Buikschuiver
zo komt alles weer terug naar het begin..

Oké Mensen
Ik ben met mijn andere makkers en vriendin om 10:00 uur bij de Esso aan de A50 omdat dit makkelijker is door die afgesloten oprit.

DbKiller

GGGGGRRrrrr, Deventer/Mac zwolle/Tankstation :( :(

We kunnen ook direct naar veenendaal rijden |( |( |( |(

Wij zijn om 10:00 uur in heerde bij de Esso Pomp O-)

Ik ben er mee eens.. maar ja nu weten we waar we moeten zijn..

Wel zo makkelijk..

CU zondag...

Of ik mee kan die dag weet ik nog niet, ga wel mijn best doen om nog iets te regelen. Wat ik wel weet is dat ik nog ff kom kijken. Dit wordt volgens mij een groots spectakel.

De laatste emails zijn verwerkt....

vanaf nu worden Inschrijvingen en emails niet meer verwerkt..

See ya tomorrow.....

Let op de snelheid, en laten we er een gezellige dag van maken.....

Black Eagle :+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan