Ik ben er zondagochtend op de A28! Moeten we er misschien achter zien te komen wanneer de groep uit Groningen langskomt (die moeten óók Zwolle passeren) zodat we ons daar bij aan kunnen sluiten!
Shell-pomp lijkt me prima idee... ik kom uit meppel samen met nog een paar luitjes dan is zwolle mooi verzamelpunt voor ons.
Is dat niet een Esso?Mja we zaten meer te denken aan het Total-station aan de A50 ergens bij Heerde.
Is dat niet een Esso?
Zoals de plannen nu zijn, komen de Groningers en Friezen bij elkaar in Meppel en vertrekken daar om 10.00 uur.
15 Minuten moet wel lukken om bij de grote Shell Zwolle langs te komen lijkt me.
Wordt al een MegaMeeting op zich met die 3 groepen
Zal eens vragen of de Groningers en andere Friezen akkoord gaan met 10 uur Meppel.
Niemand die concreet reageert op de tijden tot nu toe
Waar in meppel??? de mac maar doen? is lekker makkelijk... en al wat gehoord van de groningers en friezen?
Hallo luitjes
Hoe gaat het hier is er al een plaats en tijd bekend.
Het liefst spreek ik af bij de mac in Noord en vandaar met zijn allen naar de A50 om daar aan te pikken met het noorden
Ik dacht om een uur of half 10.
Is dit een idee of is het helemaal ruk.
Nou mensen ik hoor wel wat het gaat worden maar laten we wat afspreken want het is zomaar 9 mei.
Dbkiller