MegaMeeting vanuit het altijd gezellige Friesland

Motor ok.............check *O*
Oppas geregeld.......check *O* *O*
Mooi weer............check *O* *O* *O*

Ready to go...wel hufterig vroeg het bed uit op zondagochtend!!!!

Wordt eerste keer ( :9 :9 :9 ) , lijkt me geweldig om te zien!!!!

de eerste keer dat je vroeg uit bed moet???? :?

:+

Greyled en kennis gaan ook mee, zondag aanstaande vanuit Leeuwarden.
zie jullie daar om 8 uur.

gr.greyled

countdown.php
:]

Hoelaat komen jullie langs zwolle? kan ik aanhaken ? het eerste tankstation is dat net ten noorden van zwolle ? dan ga ik er bij de afslag nieuwleusen de A28 op en kom dan vrij snel een tankstation tegen.

ik wil vanuit zwolle heen ipv vanuit amsterdam :)

Moet ik voor de terugweg nog even wat slingerweggetjes verzinnen, of pakken we de Kamper zeedijk weer, vorig jaar was het daar eigenlijk te koud voor een lekkere gumpartij. (We stonden geloof ik in Genemuiden stil in een laag hagel van een paar cm dik :X )
genemuiden :) daar zit ik vannacht :)

dag motorgekken, ik sta in Meppel om 9:30 op jullie te wachten en als jullie Meppel overslaan, ach een klein kwartiertje later is Zwolle al in zicht.....

dag motorgekken, ik sta in Meppel om 9:30 op jullie te wachten en als jullie Meppel overslaan, ach een klein kwartiertje later is Zwolle al in zicht.....
Slaan Meppel niet over ;) Stoppen gewoon bij de mac naast de snelweg zodat de rest kan aanhaken.

brommertje staat te trappelen en zn bestuurder ook!!
heb er zin in! eerste megameeting... *O*

tot morgen om 09:30 uur mij de mac in meppel!!

wel gs 500, geen 25 kw
maar mijn rijstijl is wel richting 25kw... ben nog verry beginneling

DaMaster gaat hooooogstwaarschijnlijk ook mee!
Waarschijnlijk met Trazer.
Dit wordt mn eerste MM :}

als jullie nog wat zoeken voor de terug weg, de kamperzeedijk ligt er mooi bij! kom er net weer af. vandaag 3x gedaan :)

ik denk niet dat ik mee ga. morgen mooi weer!!!! dus geen zin om zoveel snelweg te rijden!......

veel plezier daaro! :W

ik denk niet dat ik mee ga. morgen mooi weer!!!! dus geen zin om zoveel snelweg te rijden!......

Wat krijgen we nou? dat meen je toch niet zeker? je zorgt mar dat je er morgen bent :Y

Vandaag heerlijk gereden met Chielmi, nog ff een lasercontrole gehad, maar ze hebben niks aan ons kunnen verdienen die vieze honden, we werden lekker al kilometers van tevoren gewaarschuwd voor die vuile praktijken ghehehe heerlijk is dat, als je er dan netjes langs rijdt })

Mensen tot morgen! :W

Had dat zonet in Holwerd effe gezegd, had ik je nog kunnen aftuigen B| :+

Volgende keer beter ;)
Meld me hierbij ook maar ff aan voor morgen,sla maar avondje kroeg over vanavond.
tot morgenVROEG! :]
*O* Ok dan!

ej lui, ben net terug, WAS LEUK! gelukkig niet zo heel druk :+
jemig man, wat een chaos toen iedereen vanuit veenedaal vertrok. ik zat ff met chielmi en edje op de rotonde, leuk schouwspel hoor! _O-
was tomtom enz. een beetje kwijt, en te laat om aan te sluiten naar de volgende stop... btje jammer... volgend jaar beter!
[me]brum2 heeft zich prima vermaakt met chielmi en edje+bijrijdster
[/me]

Terug
Bovenaan Onderaan