MegaMeeting vanuit het altijd gezellige Friesland

wil het hier een beetje lopen

we zitten al op ongeveer 45 mede motor liefhebbers die ook graag van meetings houden.
ben blij dat we dan jullie ook aan willen sluiten in zwolle.
normaal is het een uur vanaf groningen nu we drie keer stoppen ga er van uit dat het zo anderhalf uur wordt.
de panjerd om 09.15 zijn we ongeveer om 09.45 in zwolle, daar even de tank vol gooien en dan rijden rustig met elkaar naar veenendaal.
ik ga er vanuit dat het sneller gaat maar durf er niets over te zeggen.

heb je dit keer een mega noorden meeting gangers.

toppie ga zo door

Whooooooooo..nog een maandje en dan is het al zover....

Langzamerhand maar ff een echte tijdsplanning maken of niet soms (of is die er al!?!?)

08.15 uur Tango Leeuwarden???

igt_logo.gif

Ey ik sta er nog niet tussen....

Maar ik ben er ook weer bij dit jaar. En niet zo vroeg vertrekken als vorig jaar (2e keer dan) helemaal als eerste aankomen is geen fuck aan IMHO.

Maar ik ben er ook weer bij dit jaar. En niet zo vroeg vertrekken als vorig jaar (2e keer dan) helemaal als eerste aankomen is geen fuck aan IMHO.

kun je wel mooi je motor dicht bij de ingang van de mac parkeren :+

kan ik ff "onder voorbehoud" gezet worden? ik dacht dat ik het weekend van de MM op de kazerne moet blijven, maar een toekomstig collega beweerd nu dat we dat weekend vrij zijn en het weekend daarop op de kazerne moeten blijven.

wil het hier een beetje lopen

we zitten al op ongeveer 45 mede motor liefhebbers die ook graag van meetings houden.
ben blij dat we dan jullie ook aan willen sluiten in zwolle.
normaal is het een uur vanaf groningen nu we drie keer stoppen ga er van uit dat het zo anderhalf uur wordt.
de panjerd om 09.15 zijn we ongeveer om 09.45 in zwolle, daar even de tank vol gooien en dan rijden rustig met elkaar naar veenendaal.
ik ga er vanuit dat het sneller gaat maar durf er niets over te zeggen.

heb je dit keer een mega noorden meeting gangers.

toppie ga zo door
Komt goed!
Weet alleen niet precies hoelaat we in Zwolle zullen zijn...

Whooooooooo..nog een maandje en dan is het al zover....

Langzamerhand maar ff een echte tijdsplanning maken of niet soms (of is die er al!?!?)

08.15 uur Tango Leeuwarden???

(Afbeelding)
Fine with me 8-)

Je staat erbij ;)

Geef maar toe dat je een vieze poser bent die in de drukte aan wilt komen :+ ;)

kun je wel mooi je motor dicht bij de ingang van de mac parkeren :+

kan ik ff "onder voorbehoud" gezet worden? ik dacht dat ik het weekend van de MM op de kazerne moet blijven, maar een toekomstig collega beweerd nu dat we dat weekend vrij zijn en het weekend daarop op de kazerne moeten blijven.
Genoteerd. Hoop dat hij gelijk heeft!

Ik kan helaas niet komen :+

Ga volgende week een MM doen hier in glasgow central.... 4000 motoren voor de jaarlijke Egg Run!

Meteen maar voor de duidelijkheid.

Iedereen het er mee eens dat we deze tijden en plaatsen aanhouden?

Leeuwarden: 8:30 Tango naast de miro.
Heerenveen: 9:00 Mac.
Meppel: Geen idee hoelaat :? Ook bij de mac.

En waar precies voegen we ons in Zwolle bij de groep vanuit Assen e.d? Was dat niet een tankstation langs de snelweg?

Meteen maar voor de duidelijkheid.

Iedereen het er mee eens dat we deze tijden en plaatsen aanhouden?

Leeuwarden: 8:30 Tango naast de miro.
Heerenveen: 9:00 Mac.
Meppel: Geen idee hoelaat :? Ook bij de mac.

En waar precies voegen we ons in Zwolle bij de groep vanuit Assen e.d? Was dat niet een tankstation langs de snelweg?

negen uur mac heerenveen is prima voor mij,...

volgende week is het toch niet 7 mei??????
Dus gewoon mee met de Mega Meeting!!!!!!!
8-)

tomaaz, zet mij maar op de lijst! ik gaat ook meej! als jullie t goed vinden...

:]

Terug
Bovenaan Onderaan